la 17-10-2024 05:09 PM
Buna ziua!
Acum o saptamana am utilizat punctele thank you online pentru achizitia unu cablu usb c si a unui incarcator de 25w samsung ramand ca o parte din suma totala sa o platesc cash.
Produsele nu au ajuns la mine nici pana acum. Nici in lista de comenzi nu exista.
Am ramas si fara puncte thank you ...
Ce se intampla ? Ma poate ajuta cineva ?
la 17-10-2024 05:24 PM
Salutare!
Ai verificat statusul comenzii în My Orange - Comenzile mele , adică aici ?
Dacă nu îți apare nimic sau ți se pare ceva nelalocul său, încearcă să insiști pe un anume produs din magazinul online Orange, până ți se va deschide o fereastră pop-up și te va întreba dacă ai nevoie de ajutor. Acolo confirmi cu ,,Da" și apoi le explici ce și cum și sper să rezolvi rapid.
Eu așa clarific în momentul în care intervin astfel de probleme!
Baftă!
la 18-10-2024 08:42 AM
@lazaris, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți da numărul comenzii, te rog?
la 21-10-2024 02:44 PM
@lazaris, s-a rezolvat situația? Ai primit comanda?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor