la 26-01-2024 02:01 PM - editat ultima oară la 26-01-2024 05:57 PM de DanielaH
Supun în atenția voastră urmatoarea speță legata de serviciile execrabile din magazinul online.
Desi am folosit acest serviciu si la finalul anului 2021 cand a functionat impecabil, in prezent acesta lasa mult de dorit, practic este inutilizabil.
Am efectuat comanda #2972436 in data de 18.01.2024 si am primit termen de livrare la finalizarea platii in data de 22.01.2024. Ulterior, dupa ce acest termen a fost depasit am luat legatura cu un operator prin aplicatie unde mi s-a comunicat un alt termen de livrare in data de 24.01.2024. Dupa ce a fost depasit si acest termen din nou m-am adresat unui operator prin aplicatie in vederea solutionarii problemelor, dupa o serie de balbe cum ca aceasta comanda este expediata si trebuie sa ajunga si multe raspunsuri de habar nu avem ce s-a intamplat cu comanda am incercat sa iau legatura telefonic cu un operator si din nou alta serie de balbe finalizate cu .... intreaba la curier....rapid curier care nici macar nu apare pe internet cu o pagina oficiala unde sa poti verifica un AWB sau sa te interesezi de o comanda.
In prezent mi-a fost comunicat faptul ca s-a deschis o sesizare si ca o sa fiu contactat de cineva in termen de 3 zile lucratorare pentru ca produsul nu mai este pe stoc.
La momentul platii produsul era pe stoc tocmai din acest motiv am putut sa il comand. Acest lucru precum si colaborarea din 2021 m-a facut sa aleg din nou serviciile Orange.
Avand in vedere faptul ca acelasi produs cu acelasi pachet de servicii era doar cu 100 de lei mai scump la un alt operator, daca puteam sa anticipez faptul ca nu se vor respecta obligatiile de livrare in termen de 5 zile lucratoare asa cum le promovati pe site, cu siguranta nu mai alegeam sa colaborez cu Orange.
Ați mai întâlnit probleme de genul acesta?
Cât durează în medie să ajungă o comanda și cât de des se întâmplă să întârzie livrarea?
De ce nu exista consecințe și pentru Orange atunci când nu își respectă termenele asumate?
la 26-01-2024 02:17 PM
Salutare!
Trista experienta, dar 24.01 a fost zi libera, deci livrarea sigur nu putea fi facuta (nici sa fi vrut Orange sa faca. Eu am trimis un plic [Bucuresti-Bucuresti] prin curier pe 23.01 si a ajuns pe 25.01, concluzia o tragi singur).
Livrarile dureaza, de obicei, 3-5 zile lucratoare si, facand un mic calcul, ar fi asa:
Se pot emite AWB-uri si curierul sa nu fie inca in posesie (cum ziceam, am pregatit marti un plic si, pana l-am pus la Fanbox, numarul nu era in sistemul Fan Curier. O data am pus la alt fanbox si abia a doua zi dupa pranz a fost ridicat, deci o zi intarziere din cauza firmei de curierat, desi il pusesem la cutie pana in ora 18).
Totusi, daca la firmele de curierat sunt mai multe comenzi decat pot fi livrate, acestea vor avea intarzieri.
Acum, de ce nu mai este produsul pe stoc, greu de dat un raspuns. Posibil sa fie mai multe comenzi simultane si sistemul sa fi avut erori.
26-01-2024 02:25 PM - editat 26-01-2024 02:35 PM
Buna,
In spatele magazinului online se afla oameni simpli care lucrează în depozite pe salarii mici și un volum de munca enorm.
In concluzie astfel de greșeli umane se produc din păcate destul de des însă contează acum cum va putea Orange să rezolve situatia.
Daca produsele nu mai sunt pe stoc poți alege intre restituire banilor sau poți aștepta soluția Orange care probabil încearcă să de-a de urma produselor tale (sa remedieze problema).
Termenele de livrare de obicei variază între 1-5 zile lucrătoare.
26-01-2024 02:36 PM - editat 26-01-2024 02:39 PM
Salut,
Termentul de livrare poate sa depinda in functie de cativa factori.
AWB-ul, daca il ai, il poti incerca si aici. Alternativ, poti incerca si pe o platforma de tracking cum e asta de exemplu. Sau asta. Asta presupunand ca acel “rapid curier” nu este doar un placeholder pentru un alt nume. Dar asta poti afla folosind platformele generale de tracking de mai sus. De asemenea, poti lua legatura cu un consultant si vezi daca acel “rapid curier” are o pagina web, ceva, unde poti verifica statusul coletului.
Ca idee, eu am dat comanda de niste accesorii weekendul trecut (pe 20), si au venit neasteptat de repede as putea spune, pe 23. Deci nu e o problema generala. Depinde, dupa cum ziceam mai sus, de mai multe lucruri.
Recomandarea mea ar fi sa vezi intai ce informatii poti obtine pe baza acelui AWB. Trebuie vazut concret cu ce curier vine (poate chiar cu cel de mai sus), si trebuie vazut in ce stadiu mai e la ei.
la 26-01-2024 02:39 PM
Curierul livrează în moldova.
la 26-01-2024 02:41 PM
Am zis ca poate deserveste si la noi. Daca nu, exista in continuare celelalte doua platforme de tracking generale.
26-01-2024 02:45 PM - editat 26-01-2024 03:00 PM
Ultimul e bun îl folosesc des pentru AliExpress.
la 26-01-2024 04:09 PM
Salutare!
Da, e neplăcută experiența, și pot spune că în trecut am avut și eu una care m-a ținut vreo 3 săptămâni. Dar nu era vina Orange, ci a Fun Curier, și era de Black Friday. Dar experiențe și mai neplăcute am avut la eMag, unde mi-au dat o combină frigorifică retur ( fără să mă întrebe), mi-au majorat apoi prețul, nu au mai avut produsul și așa mai departe.
Din păcate, se mai întâmplă și la unii mai mult lăudați, deci nu este ceva imposibil.
Eu zic să te calmezi și să încerci rezolvarea problemei cu luciditate și fără resentimente.
Și da, în medie, cam 3-5 zile lucrătoare durează, dar mie mi s-au livrat produsele și în 2 zile lucrătoare. Și nu în București, ci chiar în rural, în județul Argeș.
Baftă!
la 26-01-2024 05:38 PM
Salut @-Alin, despre ce produs este vorba?
la 26-01-2024 06:41 PM
Salut
Este vorba de un telefon
la 26-01-2024 06:55 PM
@-Alin poti sa ne spui si despre ce model este vorba?
la 29-01-2024 12:21 PM
update in 29.01.2024 ......
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor