anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Comanda cu puncte thank you fara ca produsele sa ajunga la mine

lazaris
Începător

Buna ziua!

Acum o saptamana am utilizat punctele thank you online  pentru achizitia unu cablu usb c si a unui incarcator de 25w samsung ramand ca o parte din suma totala sa o platesc cash. 

Produsele nu au ajuns la mine nici pana acum. Nici in lista de comenzi nu exista.

Am ramas si fara puncte thank you ...

Ce se intampla ? Ma poate ajuta cineva ?

 

 

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Ai verificat statusul comenzii în My Orange - Comenzile mele , adică aici ?

Dacă nu îți apare nimic sau ți se pare ceva nelalocul său, încearcă să insiști pe un anume produs din magazinul online Orange, până ți se va deschide o fereastră pop-up și te va întreba dacă ai nevoie de ajutor. Acolo confirmi cu ,,Da" și apoi le explici ce și cum și sper să rezolvi rapid.

Eu așa clarific în momentul în care intervin astfel de probleme!

Baftă!

DanielaH
Moderator

@lazaris, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți da numărul comenzii, te rog?

DanielaH
Moderator

@lazaris, s-a rezolvat situația? Ai primit comanda?