la 27-12-2022 07:18 PM
Salut, long story short, aveam abonamentul expirat, am decis sa mi fac altul 8 euro -> 15 euro, am ales un telefon, l am achitat partial, azi dimineata primesc mesaj ca a fost aprobata comanda si urmeaza sa fie livrata si faptul ca am un abonament pe 24 de luni. Acum seara, intru sa verific statusul comenzii, aceasta e anulata, nimeni nu stie de ce, "baietii de la magazinul online termina munca la ora 18". Se intampla des lucruri de genu? In cat timp sunt virati banii, ce se intampla cu noul abonament?
Multumesc.
27-12-2022 07:23 PM - editat 27-12-2022 07:25 PM
Salutare, @user_16425572
Imi pare rau pentru situatie 😞
Pe mail nu ai primit nimic? Telefonul aparea in stoc in momentul comenzii? Stiu ca mai erau probleme in cazul in care nu mai erau pe stoc telefoanele insa ele puteau fi adaugate in cos...
Incearca sa suni maine la 300 folosind combinatia de taste 1-1-1-0 pentru a lua legatura cu un operator care iti poate da mai multe detalii.
Asteptam vesti.
la 27-12-2022 07:25 PM
Am sunat, degeaba, telefonul e in stoc si acum, iPhone 13 128GB. Pe mail am primit doar confirmarea platii.
la 27-12-2022 07:32 PM
Pe site, aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-afla-care-este-statusul-comenzii-mele-din-magazinul-online-107
pentru status "anulata" scrie: comanda a fost anulată de către tine, de către Orange sau în mod automat, dacă nu s-a efectuat plata pentru comenzile prin ordin de plată
Daca ai dovada platii, incearca fie sa mai suni maine fie sa mergi intr-un Orange Shop si sa clarifici situatia.
la 27-12-2022 07:36 PM
Uite aici ceva asemanator: https://comunitate.orange.ro/t5/magazin-online/comanda-online-anulata-imediat-dupa-plata-cu-cardul/m...
Plata realizata prin BTPay insa telefonul nu mai era pe stoc...ciudat ca la tine insa nu este aceeasi problema.
Dar pentru anularea comenzii sigur nu ai primit mail? Ai verificat si in spamm?
la 27-12-2022 07:46 PM
Am verificat, nu am primit nimic, tot prin BT Pay am facut si eu plata, dar nu cred ca are vreo legatura. Cat despre statusul comenzii, apare doar anulata, nimic altceva
la 27-12-2022 07:47 PM
Atunci posibil sa fie vreo eroare tehnica. De rezolvat, cu siguranta se va rezolva din momentul in care situatia va fi cunoscuta de catre cei de la departament.
la 27-12-2022 08:10 PM
@user_16425572: plata a fost cu CARD, nu cu BTPay. În BTPay doar ai confirmat băncii că ești de acord cu plata inițiată de tine.
la 27-12-2022 08:07 PM
@And04: Nu se fac "plăți prin BT Pay" la Orange, eventual în Shop, dar nu online. Din BTPAY eventual confirmi o plată cu cardul. Numai bine. 😉
la 27-12-2022 07:56 PM
@And04: Ai reușit vreodată să achiți un produs inexistent pe stoc? Nu este vorba de precomandă, care are alți termeni contractuali. Orange obișnuiește astfel de surprize, uneori din prea multă dotare, performanță și management la nivel de gestiune comenzi online. Am pățit-o și știu despre ce vorbesc: NIMIC nu e mai trist, mai jenant și dezamăgitor decât un produs comandat din stoc, plătit și anulat după câteva zile pe motiv de incapacitate software (ca să nu o spun mai urât că iese cu "beep"). Restul sunt basme de ocolire a problemei reale.
@user_16425572: pentru astfel de situații, iți recomand o confirmare a comenzii "pas cu pas" împreună cu o inteligență umană ( nu IA-artificială), și plasarea comenzii TELEFONIC, bineînteles. Ai detalii despre aceasta, aici.
la 27-12-2022 08:01 PM
@FLo1, Salutare. Personal nu am patit insa am auzit intamplator persoane care au avut "ghinion".
la 27-12-2022 08:16 PM
@And04: astfel de "ghinion" a fost în cele mai multe cazuri datorat Orange. Păcat. Experimentează și experiența te va dezvolta.
29-12-2022 12:48 PM - editat 29-12-2022 12:52 PM
Situatie oarecum identica si la mine:
Plasat comanda telefon+abonament dupa vreo 1000 de incercari, ba eroare la voucher (bag cod totul ok, la plata intra suma fara voucher), ba eroare pe laptop ca nu mergea pozata CI pe camera, optiune incarcare CI lipsa, incercat din nou pe telefon din nou erori peste erori, reluat pasii... in final facut plata.
Toate bune, astept... nici un mail confirmare de la orange, doar cel de plata, status neschimbat... sun sa intreb de comanda dupa cateva zile bune, imi spune ca mi-a anulat comanda! Perfect...! Am cerut sa comand din nou telefonic... nu se poate! Lipsa totala de respect pentru clienti cu asa site!!
la 03-01-2023 10:58 PM
ceva similar si la mine in procesul de comanda, cu exceptia notabila ca eu nu am reusit nici acum sa comand telefonul cu reducere, nici la migrare, nici la portare la cel mai scump abonament al lor... suportul telefonic e zero; ultima data mi-a dat legatura ca ofertare directa iar tipa de acolo putea la un pret similar celui cu reducere online, dar numai telef de 256GB, nu cel de 512 GB
29-12-2022 12:59 PM - editat 29-12-2022 01:01 PM
Am sunat aseara iarasi ca sa mi zica ca de fapt nu e anulata comanda, chiar daca asa apare si o sa ajunga saptamana viitoare. Comanda inca apare ca fiind anulata, insa tocmai ce a ajuns telefonul. Probabil au multe comenzi in perioada asta, si nici ei nu stiu...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor