la 24-03-2024 12:02 AM
Salut! Am facut o comanda online pe data de 12. 03. 2024. Urma sa se livreze la vreo 2 zile potrivit estimarii lor. In data de 18 am apelat curieratul unde se afla cica blocata comanda mea. Cei din curierat au spus sa sun la Orange sa mi se dea mai multe lamuriri. Din 18 am sunat de nenumărate ori la serviciul clienti unde ma preluau tot alti operatori, le spuneam ca vreau detalii despre comanda daca se livrează sau nu si nimeni nu imi spunea nimic concret. Am fost pusa sa astept zile la rand si purtata intre apeluri, ba cu serviciul de curierat, ba cu cei din Orange. Pe data de 22. 03.2024 am sunat din nou si am cerut sa anuleze comanda daca totusi nu au bună voință sa imi explice ce se întâmplă. M-au redirecționat catre 0219890 si acolo mi s-a spus ca am sunat oarecum inutil sa mai cer anularea comenzii caci se facuse deja cerere de anulare. Azi am vrut sa verific dacă mi-
au înapoiat punctele thank you aferente comenzii (am platit comanda prin puncte thank you si urma sa mai dau ramburs la curier restul sumei), si surpriza:mi se spune ca nu exista vreo cerere de anulare solicitata de catre mine. A mai patit cineva asa ceva? Menționez ca e prima data când pățesc asa ceva. Si in trecut toate comenzile au fost onorate in timp util.
la 25-03-2024 09:49 AM
Chiar va rog! Numărul comenzii era: 2989359.
la 25-03-2024 10:05 AM
Mulțumesc pentru detalii. Am întrebat colegii și mi-au spus că situația este în atenția firmei de curierat și așteptăm de acolo un update astăzi. Revin dacă primesc noutăți. Îmi pare rău că trebuie să aștepți atât de mult.
la 25-03-2024 10:08 AM
Mulțumesc pentru ajutor! Deci înțeleg că totuși coletul s-a predat catre cei de la curierat?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor