22-09-2025 09:59 AM - editat 22-09-2025 10:04 AM
Am zis sa cumpar si eu un ceas smart pentru al meu copil. Am vazut la un preten un canyon kw44 vers din 2023. Am o cartela telekom, un ab digi si unul la orange. Ceasul a functionat cu toate cele 3. Bun, zic..gata, imi iau si eu. Am dat comanda la orange, fiind cel mai ok pret. A venit intr-o alta cutie, fiind o vers din 2024. Tare, zic eu, mai nou, mai bun:)
Bag cartela..nu mai merge..am incercat cu toate trei...nu mai merge. Zic..e, or fi probleme pe la canyon, zice ca nu se conecteaza cu serverul. Astazi primesc de la canyon ca de fapt..nu merge din cauza roamingului de comunicatii, nu de date. **beep**, zic..nicio problema, am dezactivat la toate 3 din cont, roamingul, am dezactivat si apelurile internationale, nimic...De ce la celalat din 2023 a mers si la asta nu..refuzam sa raspundem
Astia de la canyon zic..domne..noi ne ocupam de ceas ca nu stim ce ofera operatorul.. Zic, ok, dar ceasul asta merge in Romania sau nu? Pai..ca merge ,dar nu trebuie sa aveti roaming, de ce nu merge dupa ce ati dezactivat..nu stim.
Intrebarea mea este, orange-ul vinde ceva ce nu le merge in propria retea?
la 22-09-2025 04:59 PM
Problema rezolvata. Dupa lupte seculare cu suportul canyon mi-au dat setarile de la severul lor si acum functioneaza
la 22-09-2025 11:03 AM
Salutare!
Ai incercat setarea ceasului prin aplicatie sau ai incercat configurarea din setarile ceasului?
Legat de "vanzare care nu merge in propria retea": ceasurile Samsung necesita configurarea pe un telefon Samsung, ulterior functionand cu orice telefon (Android sau IOs), iar ceasurile Apple se configureaza si functioneaza doar cu telefoane Apple. Deci, daca nu ai un produs Samsung sau Apple, s-ar putea sa nu poti folosi partea smart sau, mai rau, nu poti folosi produsul deloc... Si vorbim de produse care nu sunt ieftine.
PS: cerinta minima a celor de la Huawei este instalarea aplicatiei Huawei Health pe telefon. Nu conteaza ca este IOs sau Android.
PS 2: nu stiu daca ceasurile pot fi configurate prin tabletele de brand.
la 22-09-2025 11:06 AM
Nu ma pot conecta prin aplicatie, cica nu se poate lega la server. Ceasul nu are setari de facut din ceas, doar din aplicatie. Eu raman la parerea ca e o problema cu ceasul canyon, dar cei de la tehnic refuza aceasta idee :d
la 22-09-2025 11:28 AM
Poti incerca cu alt telefon (adica, daca ai folosit un telefon cu Android, poti folosi un IPhone, sau invers)? Uneori aplicatiile nu sunt actualizate cap la cap intre cele doua sisteme de operare sau pot avea erori temporare fata de cealalta versiune.
la 22-09-2025 11:37 AM
Nu dispun de un telefon cu alt sistem de operare. Ii dau retur si aia e 🙂
la 22-09-2025 04:59 PM
Problema rezolvata. Dupa lupte seculare cu suportul canyon mi-au dat setarile de la severul lor si acum functioneaza
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor