anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am comandat telefon... am primit cercei

Adelin_4
Junior
Buna. Pe data de 13 decembrie 2020 am comandat un telefon S20 Ultra din magazinul online. Am achitat un avans de 860lei si restul rate pe 2 ani. De asemenea am marit si abonamentul de la 9 la 17 euro. Pe data de 18 decembrie am primit coletul si in loc de telefon aveam factura si o cutie cu o pereche de cercei. Am sunat si am facut sesizare. De atunci sun si mi se tot spune sa astept. Nu mi se pare corect ca dupa aproape o luna sa nu primesc un raspuns. Vi se pare corect? In curand o sa se emita abonamentul si rata. Sa le plateac? O sa astept sa se faca 30 de zile si o sa contactez un avocat si o sa fac si o plangere la protectia consumatorului. Foarte, foarte dezamagit
21 Răspunsuri 21

svetalex
Maestru
@Ascary și pe numele sotului meu a venit un colet ce conținea 2 fuste și o bluză. Norocul lui a fost că mi s-au potrivit mie 🙂 (nu am reușit să îmi recuperez parola de la unul din conturi și am făcut cont pe numele lui :)) ------------------ Lăsând gluma la o parte, situația prezentată de @Adelin_4 este întradevăr una nefericită. Însă cred că înainte de a depune o reclamație la ANPC trebuie să aștepți 30 zile răspunsul celor de la Orange. Știu că ANPC-ul solicită consumatorilor să se adreseze operatorului și să anexeze la reclamație răspunsul. Din experiență vă zic că și cei de la ANPC au foarte multe reclamații, de exemplu, zilele trecute am primit una depusă de un client pe la finalul lunii octombrie (nu sunt angajată la Orange, ci la altă companie)

DanielaH
Moderator
@Adelin, s-a rezolvat situația cu comanda? Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate.

Adelin_4
Junior
Din pacate, se pare ca am ramas doar cu o rata de platit si un avans pierdut. Desi am facut nenumarate sesizari catre Serviciu Clienti nu am fost contacta de nimeni pentru a discuta mai multe detalii. Am primit doar un mail prin care mi se spune ca cei de la FanCurier sustin ca respectivul colet era sigilat si ca trebuia sa intocnmesc in proces verbal cand am vazut ca lipseste telefonul( desi atunci cand am sunat la Serviciu Clienti mi s-a spus sa nu ma intorc la FANCurier deoarece coletul a fost teoretic " sigilat" si ca se ocupa ei de problema. Se pare ca atat cei de la FanCurier cat si cei de la Orange nu isi asuma nicio responsabilitate , desi exista o sesizare catre FanCurier si legata de perechea de cercei ajunsa la mine, deoarece nu a ajuns la destinatar. Ce mai pot sa fac in aceasta situatie?

Ascary
Campion certificat
Adelin cum dovedesti ca nu ai primit telefonul?

Adelin_4
Junior
In coletul meu s-a gasit o pereche de cercei si factura asociata. Pentru respectivul colet exista deja o plangere catre FanCurier, deoarece nu a ajuna la destinatar. Nu este o dovada destul de clara ca s-a umblat in coletul meu ?

Ascary
Campion certificat
Nu,nu este din pacate. Oricine poate spune ca in colet era altceva decat produsul comandat. Cumva trebuie sa dovedesti. Sa ma intelegi,eu nu spun ca povestea ta nu ar fi adevarata doar ca trebuie sa dovedesti celor in drept,curier,Orange sau alta autoritate unde poate intentionezi sa reclami situatia,altfel fara dovezi povestea nu are valoare,crede-ma.

Adelin_4
Junior
Ce dovezi as putea sa aduc in plus? Nu este ca si cum as fi stiut ca urmeaza sa mi se intample asta si sa filmez deschiderea coletului. Parerea mea este ca ar fi suficiente dovezile respective: eu dispun de o factura pentru care s-a facut plangere ca nu a ajuns la destinatar. Ar fi simplu de verificat si vazut ca respectivul colet si coletul meu au fost la un momentat dat impreuna. Problema cea mare este atitudinea celor de la Orange, nici macar nu am fost sunat sa discute cu mine, desi eu am facut nenumarate sesizare, nimeni nu ma contacteaza, doar un mesaj conform caruia cei de la FanCurier sustin ca pachetul meu a fost sigilat. Ce pot sa fac in situatia asta? Cel mai mult ma deranjeaza comportamentul Orange si lipsa lor de interes. Pe langa avans acum am o rata de platit timp de 2 ani.