Te sfatuiesc sa ai mare grija cand deschizi coletul. Eu am comandat un Samsung Galaxy S20 Ultra, dar cand am deschis coletul era doar factura si o pereche de cercei cu factura lor, fara telefon. Am facut imediat sesizare la Serviciul Clienti, dar mi s-a spus sa nu ma intorc la FanCurier intrucat coletul a fost teoretic sigiliat si ca vor rezolva ei situatia.
A trecut peste o luna si nimeni nu m-a contacta sa afle mai multe detalii, desi am facut nenumarate sesizare catre Serviciul Clienti.
Dupa o luna si jumatate am primit doar un mail in care mi se spune ca cei de la FanCurier sustin ca pachetul a fost sigiliat si ca trebuia sa intocmnesc prices verbal cand am vazut ca lipseste telefonul( desi operator ul lor mi-a spus sa nu ma intorc la FanCurier).
Desemenea, exista plangere si pentru coletul ajuns la mine, deoarece nu a ajuns la destinatar, dar Orange si FanCurier tot sustin ca pachetul a fost sigilat
Am ramas cu o rata lunara de platit timp de 2 ani, un abonament marit de la 9 la 17 euro si cu un avans de 860 Ron pierdut.
Iti spun asta intrucat nu vreau sa mai treaca nimeni prin situatia asta.
Este foarte frustrant sa vezi ca interesul celor de la Orange fata de client este 0. Ma aflu intr-o situatie pe care nu stiu cum sa o rezolv.