la 13-10-2022 05:32 PM
Salut!
Am incercat sa cumpar un telefon online (S21 FE 128Gb) cu prelungirea abonamentului si plata in rate dar cand incerc sa merg mai departe primesc erorile din poza. O persoana de la serviciul clienti mi-a spus ca trebuie sa-mi platesc restul ratelor ca sa-mi dispara eroarea, lucru pe care l-am si facut si mi-am achitat ultimele patru rate restante pana in februarie. Nu s-a schimbat nimic. Am trimis inca un mail la adresa magazinonline si o doamna mi-a spus ca abonamentul face parte din grila veche si trebuie sa migrez la unul nou pentru oferta cu 24 de rate. Abonamentul actual este Fun8 si a fost incheiat in februarie 2021; nu mi se pare ca este vechi, mai ales ca mai sunt si alte abonamente Fun (10, 12). Intre timp am mai primit un alt mail care-mi spune ca versiunea abonamentului Fun 8 pe care o am este diferita de cea Fun 8 actuala. Nu mai inteleg nimic. Stie cineva cum pot sa achizitionez un telefon in rate si sa platesc la fel de mult pe abonament si sa nu-mi apara nicio eroare cand vreau sa cumpar online?
Multumesc!
13-10-2022 05:38 PM - editat 13-10-2022 08:02 PM
Salut!
Trebuie să depui o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro sau și mai bine, din formularul de contact, alegând secțiunea Magazin Online, adică de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Sper să rezolvi!
Baftă!
la 14-10-2022 07:29 AM
Desi au aceeasi denumire, continutul difera (ma rog, netul difera). Fun 8 pe care il ai are roaming? In oferta curenta (de fapt de vreo 3 ani, cred), Fun 10 este cel mai mic cu acces la roaming.
Eu am facut fidelizare in ianuarie anul asta si imi apare la fel ca tine. Diferenta intre noi fiind faptul ca eu am abonament mai mic decat al tau, dar cu acces la roaming. Foarte probabil de aici sa fie problema: abonamentul sa fie considerat sub pragul la care se pot achizitiona telefoane in rate.
Daca nu ai nevoie in mod express de telefon in urmatoarele 3 luni, recomand sa mai stai pana iti expira perioada minima contractuala. S-ar ptuea ca atunci sa te lase (practic, sa te mai agate pentru inca 2 ani la resursele pe care le ei. Sper ca ai vazut ca, desi valoarea abonamentelor este aceeasi, cantitatea de net a crescut).
la 17-10-2022 12:02 PM
@Tudor1 ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 17-10-2022 12:39 PM
Ar trebui sa fiu sunat zilele acestea (sper) de cineva de la orange, desi am impresia ca nu ma vor ajuta si vor spune ca trebuie sa ma adresez prin mail serviciului clienti sau magazin orange, parte a orange-ului cu care nu poti comunica prin apel, ci doar prin mail. Lucru pe care l-am facut deja si m-am cam saturat sa tot fiu trimis in alta parte fara o rezolvare clara la problema mea. Daca ma mai suna cineva si acea persoana nu poate sa-mi dea o solutie, voi achizitiona telefonul din alta parte. Sigur alti vanzatori se vor bucura sa-mi ia banii.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor