anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] [Rezolvat] Nu pot aplica voucherul octombrie100.

DaniV
Explorator

Screenshot_20221023-180846_Samsung Internet.jpg

 Aici scrie clar 100e reducere dar de fapt nu este nicio reducere!

1 Soluţie acceptată‚

DaniV
Explorator

Am luat legatura cu cei de la relatii clienti si s-a rezolvat. Foarte amabili!

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

arsradu
#StarMember

Salut Dani,

De ce zici ca nu e nicio reducere? Ce se intampla vand incerci sa adaugi codul promotional in pagina de finalizare a comenzii?

Salut

Screenshot_20221023-194034_Samsung Internet.jpg

Mda... trebuie sunat la 300. Oricum, din cate stiu, oferta expira maine (daca nu o fi expirat deja, motiv pentru care nici nu te lasa sa mai folosesti codul). Deci, daca nu cumva se va prelungi...nu stiu daca o sa mai poti folosi acel cod. Dar oricum, nu trebuia sa dea eroarea asta, atata timp cat promotia e activa.

De cateva zile incerc si nu merge decat pe varianta de 512gb, desi pe site spun altceva.

Da, asa e... Din screenshot se vede clar ca si varianta de 256GB e la oferta. Poate nu mai e pe stoc... Dar ar fi trebuit sa dea macar o eroare in sensul asta pana sa ajungi cu produsul in cos si cu codul adaugat. :))

Este in stoc. Pot sa comand fara voucher.

DaniV
Explorator

Am luat legatura cu cei de la relatii clienti si s-a rezolvat. Foarte amabili!

Foarte bine! Au facut ei comanda pentru tine sau cum?

Mi-au alocat puncte TY de 100e sa pot face comanda.

Ah, deci era o problema de sistem. Foarte misto rezolvat. Bravo lor. Si...ma bucur pentru tine! 🙂

Acuma, doar sa ajunga si telefonul la timp si sa nu apara probleme pe parcurs! Chiar ma bucur ca ai reusit!

Daca e totul ok, iti doresc sa te bucuri de telefon cat mai mult timp! 🙂

Multumesc! Foarte promti cei de la rel clienti.

Excelent! Pai atunci, te mai asteptam cu drag in Comunitate. Poate chiar de pe noul telefon. 😄