anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Televiziune orange prin fibra

Neaplicabil
Buna. as avea o întrebare. cam de o saptamana am trecut pe orange tv si internet prin fibra. cand am aceptata oferta am cerut doar un modul CI și la celelalte televizoare 2 decodoare. acum as vrea sa renunț la un decodor în schimb la un modul Ci dar mi se cere sa plătesc 20 de euro schimbarea. nu mi se pare cinstit având în vedere ca sunt încă în perioada aceia in care eu pot pune condiția. pot renunta la abonamentul tv plus. de ce trebuie sa plătesc pentru o schimbare? va rog sa ma ajutați cu niște răspunsuri cât mai repede. ce ma sfătuiți sa fac? plus as fi dorit și un tv smart în rate. am văzut ca sunt de la 1 euro. nici pentru acea oferta nu ma încadrez. încep sa îmi schimb părerea despre orange. mi se păreau serioși.
9 Răspunsuri 9

Jay
Campion certificat
Pai ai discutat și semnat pentru ceva, probabil ceea ce vrei tu costa în plus.. Poate nu plătești schimbarea, poate este o diferență de preț între cele doua.. Pentru rate trebuie sa ai abonament de 18 luni.. Pentru rate gasesti răspuns aici.. https://comunitate.orange.ro/questions/2291538-demersurile-cumpara-televizor-rate-factura-telefonie-mobila

delfinas
#StarMember
Nu tu o virgula, un punct, greu sa intelegi care e problema! De ce nu ai cerut de la inceput varianta dorita? Ai aflat de ce nu te incadrezi in oferta cu tv smart, ce ti s-a spus?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Eu te sfătuiesc să vorbești cu cineva de la ei și poate găsești înțelegere. Odată ce ai semnat contractul așa... Altfel, nu văd alte variante, doar dacă se defectează vreunul dintre aparate. Dar dacă vrei să treci la modulul CI+, trebuie să fii convins că și funcționează. Succes!

FaraUnID
Campion certificat
Ce inseamna pentru tine si ce intelegi prin "sunt încă în perioada aceia in care eu pot pune condiția" ?!?!?!? Dpv legal, daca acel contract a fost incheiat prin mijloace de comunicare la distanta, ai la dispozitie 14 zile in care poti denunta contractul respectiv fara plata unor penalitati si cam atat. Legea nu-ti da dreptul sa pui conditii. Legea si operatorul permit negocierea unor clauze contractuale si formularea unor oferte personalizate in functie de nevoile tale de comunicare. Daca pentru schimbarea unui decodor cu un modul CI se percepe o taxa, care taxa este prevazuta in contractul incheiat intre tine si operator, ce conditii vrei tu sa impui ?!?!?

Neaplicabil
Vai da ce ma certi. asa am întrebat nu am dat cu bota. Fiecare avem dreptul la întrebări. v-am rugat sa ma ajutati. bine ca ei au dreptul sa pună conditi dar după cum vad esti de partea lor. înseamnă ca ești de al lor.

Anonim
Neaplicabil
Sfatul meu este să ceri părerea unui reprezentant Orange și roagă-l să-ți explice de ce nu poți face schimbarea, te va lămuri cu siguranță. Probabil, mai mult că sigur, acele schimbări costă în plus, e simplu. Ai semnat deja pentru niște servicii (probabil că ai primit și ceva în plus bonus). Discuția calmă cu un reprezentant autorizat Orange te va lămuri, sunt convins de asta. Să revii și să ne spui cum ai rezolvat. Succes!

FaraUnID
Campion certificat
1. "Vai da ce ma certi asa am întrebat nu am dat cu bota" - era doar un punct de vedere si o adordare corecta a problemei din punct de vedere legal 2. "Fiecare avem dreptul la întrebări" - absolut corect, fiecare are dreptul la opinie, vezi fraza anterioara! 3. "...după cum vad esti de partea lor înseamnă ca ești de al lor" - modul acesta de abordare a unei situatii "cine nu-i cu mine este impotriva mea" nu o sa te ajute absolut deloc in viata. REPET - Daca acesta taxa de inclocuire decodor cu modul CI este cuprinsa in contract, tu ca si parte contractuala, nu te afli in punctul in care sa poti afirma si chiar ameninta "ca sunt încă în perioada aceia in care eu pot pune condiția" . Dpv legal, daca te afli in primele 14 zile de la achizitie si nu reusesti sa ajungi la un numitor comun cu ei, poti denunta unilateral contractul fara plata unor despagubiri. "Conditia" la care faci tu referire trebuia expusa in momentul negocierii contractului, nu dupa ce l-ai semnat.

Neaplicabil
Multumesc mult

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Trebuia să fii mai atent de la început, pentru că neatenția costă, din păcate. Dar discută cu cineva de la Orange și vezi ce spune! Succes!