anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Suport Orange INEXISTENT - Nerespectare contract/ oferta

Snakero2000
Începător

Sesizare telefonică inițiată pe 16.01.2025 (după emiterea facturii). Am revenit de aproximativ 5 ori, iar răspunsul a fost mereu același: "Veți fi contactat de consultantul care a făcut oferta". Până în prezent, acest lucru nu s-a întâmplat.

Sesizare prin e-mail pe 31.01.2025Niciun răspuns.

Problema pe scurt:

Conform contractului seria XXXXXXX din 23.12.2024, oferta acceptată prevede:

Fibra 2300 cu Netflix Standard inclus – 24 EUR/lună (TVA inclus)
TV prin cablu Premium – 6 EUR/lună
Reducere 50% pentru serviciile fixe, valabilă 24 de luni, ca urmare a portării unui abonament de voce mobilă

📝 Facturare corectă, conform contractului:
(24 EUR + 6 EUR) - 50% reducere = 15 EUR/lună ≈ 75 lei/lună


Ce a facturat Orange:

📌 TV + Internet: 208,86 lei
📌 Discount aplicat: -76,55 lei
📌 Total după TVA: 157,44 lei pentru 49 de zile ➝ aproximativ 96 lei/lună

Ce apare în contul My Orange:

📌 TV: 3 EUR/lună
📌 Internet: 8,01 EUR/lună
📌 Netflix Standard: 8 EUR/lună (deși trebuia să fie inclus în ofertă!)
📌 Total: 19,01 EUR/lună ≈ 95,05 lei/lună


🛑 Problema majoră:
Facturarea realizată de Orange nu corespunde nici cu contractul semnat, nici cu oferta acceptată telefonic, și nici măcar cu informațiile afișate în contul My Orange.

Pe site, pachetul contractat (Premier) apare la 78 lei/lună – fără nicio legătură cu ceea ce mi s-a facturat.

📞 Este atât de greu să verificați o convorbire telefonică?!


🔴 Experiența cu Orange
Nu vreți să știți prin ce am trecut până la contractare… Ar fi trebuit să învăț din asta și să renunț. Am ales Orange crezând că este o firmă premium, dar se dovedește a fi pREMIUM la dezastru și lipsă de respect.

💬 Concluzie:
Dacă vreți să încheiați un contract cu Orange, informați-vă bine înainte! Sunt multe experiențe similare relatate pe diverse forumuri.

 

14 Răspunsuri 14

Shadow1
Explorator entuziast

Nu scrie nicăieri ca netflix e gratuit, el este inclus în contract și îl plătești, ești obligat sa ți opțiunea netflix activa timp de 24 luni scrie și în contract lucrul asta cel puțin la mine , tot la fel apare și la mine în myorange, la abonamentul de internet este atașată opțiunea netflix. Poți pune o poza cu contractul sa vedem exact ce conține?

Il poți descarca din myorange, să blurezi datele personale mai întâi.

Tu ai reducere doar la abonament, la opțiuni nu ai reducere 50%, netflix este activ ca și opțiune.

Este totul ok după părerea mea 3tv+8net+8 netflix =19

Trebuia sa ceri și contractul și abia după ce îl citeai acceptai oferta 

Dacă răspundem doar ca să răspundem, fără a înțelege un contract, poate ar fi mai bine să ne depunem CV-ul la Orange.

1️⃣ Intră pe site-ul Orange și citește oferta! (Am pus o captură ca să nu te obosești)78 lei/lună (include Netflix, HBO etc.). Deschide ochii!

2️⃣ Telefonic, mi s-au prezentat toate serviciile incluse în prețul de 75 lei/lună. Exact asta am reclamat: să se verifice oferta acceptată telefonic (pe care au refuzat să o trimită în scris!) și să factureze conform angajamentului lor.

3️⃣ Extras din contract: Am pus poze cu primele două pagini unde scrie clar ce este inclus în cei 24 EUR pentru Fibra (fără discount aplicat).

Aștept în continuare un răspuns competent din partea Orange.

 

 

Shadow1
Explorator entuziast

Te înțeleg ca ești nemulțumit dar asta nu înseamnă că trebuie să fi arogant ca îmi exprim o simplă părere. 🙂 sunt multe persoane care nu citesc un contract de asta am spus 🙂🙂‌ ce ți sa zis telefonic este egal cu 0, dacă nu apare în contract nu are nici o valoare.

O promisiune la telefon nu are valoare dacă nu apare pe hârtie 

Nu am vrut să fiu arogant, dar te rog, dacă nu ai timp sau răbdare să înțelegi situația, respectuos îți sugerez să răspunzi doar acolo unde îți poți oferi suportul și cunoștințele.

Pentru ultima dată, mai fac câteva precizări, poate îți vor fi utile pe viitor:

1️⃣ Orange stabilește clar că ofertele se fac doar telefonic (este politica lor) și sunt înregistrate, ceea ce le face oficiale. Mulți operatori de servicii folosesc această metodă pentru prelungiri de abonamente sau modificări contractuale. Am observat că ai aceeași "părere" în alte postări – că "clientul e de vină că nu citește contractul". Totuși, ai mai multe drepturi decât crezi și ar fi bine să le cunoști.

2️⃣ Citește contractul la care faci referire, ca nu stiu ce am semnat! (Am făcut efortul să-l pun la dispoziție.) Compară ce scrie în el cu ce au facturat ei. E atât de greu?

Mulțumesc.

Shadow1
Explorator entuziast

Fie cum zici tu :), spor în rezolvarea situației 🙂  bravo ție ca ai citit contractul, sa știi ca  90% nu citesc contractele de la telefonie, banca etc.

Oricum serviciul clienți  de la Orange este la pământ, am spus-o de multe ori 🙂 

Pololică
#StarMember

Salutare!

Din informatiile tale lispeste ceva:

  • care este periaoda facturare (le ai detaliate in factura)
  • care este data de emitere a facturii?

Revino cu ele si incercam sa te ajutam.

Informatia este in primul post, respectiv:

Total după TVA: 157,44 lei pentru 49 de zile ➝ aproximativ 96 lei/lună

Deci, au facturat 157 lei pentru 49 de zile de abonament, asta vine aprox 96 lei / luna.

Informatia este in primul post, respectiv:

Total după TVA: 157,44 lei pentru 49 de zile ➝ aproximativ 96 lei/lună

Deci, au facturat 157 lei pentru 49 de zile de abonament, asta vine aprox 96 lei / luna.

Emitere factura: 16.01.2025

Pai si abonamentul portat nu apare? Diferenta ar fi de 5E intre serviciile fixe si totalul facturii.

Facturat totala Telefonie +Fibra + TV = 177.73 lei

- Abonamentul portat apare separat si este in valoare de 20.29 lei (aprox 4 Euro, conform oferta). Aici totul este ok.

 

Nu-s toate pe aceeasi factura? Ca asta ar fi diferenta dintre totalul facturii de servicii fixe si mobil.

Ar trebui sa ai tv+net fix+mobil in factura si totalul general (al celor trei servicii + optiunile specifice cu reducerile aferente).

Am raspuns mai sus:

Facturat totala (total general):  Telefonie +Fibra + TV = 177.73 lei din care:

TV+Fibra = 157,44 lei (pentru 49 de zile)

Telefonie = 20.29 lei (pentru 30 de zile, aici au mai emis inainte o factura).

Sper ca acum este clar.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Părerea mea este că era mult mai simplu să faci un contract online și evitai toate probleme. Acum trebuie să faci sesizare scrisă din secțiunea Contact,și sper să reușești.

Baftă!

Snakero2000
Începător

Pachetul Premier cu discount 50% se poate obtine doar in conditiile in care iti lasi nr. de telefon si te contacteaza ei pentru prezentarea ofertei telefonice si acceptul tau in vederea contractarii (in cursul apelului refuz sa iti transmita oferta scrisa inainte de transmiterea contractului fizic). Poti verifica ca si in prezent este aceasi situatie.

P.S.1 Am facut si sesizare scrisa.

P.S. 2 Nu am detaliat experianta de la contractare, dar poti sa iti spun ca cel putin 4 reprezentati de la vanzari mi-au prezentat fix aceeasi oferta (pachet), in zile diferite, la fix acelasi cost 75 lei. Deci stiu foarte bine ce am contractat/acceptat.