la 28-01-2024 10:21 AM - editat ultima oară la 31-01-2024 08:41 AM de DanielaH
Buna ziua, sunt abonat orange de aprox 2 luni, totul a merg excelent pana ieri, stie cineva daca este o problema sau ceva de genul in Judetul HD? merge execrabil de o vreme ..
la 28-01-2024 10:32 AM
Salut,
Daca net funcționează prost nu trebuie să aștepți ci sa faci o sesizare:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-fac-o-sesizarereclamatie-18128
Indiferent daca este sau nu o problema in zona sau doar la tine.
La sesizare vei primi un răspuns clar.
la 28-01-2024 11:02 AM
Salut,
Vorbim de serviciul de internet fix sau mobil? Esti client Orange Romania SA sau Orange Romania Communications SA? Ar trebui sa ai informatia asta pe contract.
Ce inseamna mai exact execrabil? Un test de viteza ce zice?
Din moment ce a fost totul ok pana ieri...tind sa cred ca problema este una locala. Deci eventual fa o sesizare.
la 31-01-2024 07:44 AM
Salut , execrabil in sensul ca 15 minute mergea bine , si dupaia avea o cadere instanta de viteza si chestia asta s a repetat doua zile , din cate am inteles din ticketul facut a fost o problema locala care s a rezolvat cat de cat ! O zi buna si multumesc pentru ajutoare 🙂
28-01-2024 11:17 AM - editat 28-01-2024 11:20 AM
Salutare!
Dacă e vorba de servicii mobile, ai dat un restart / mod avion și revenire la telefon?
Dacă da și nu se schimbă nimic, verifică și sim-ul în alt telefon și vezi ce se întâmplă.
Dacă nu se rezolvă nimic, suni la 300, apoi 1-2-2 sau orice altă variantă pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP sau, și mai simplu, dar mai de durată, le depui o sesizare din secțiunea Contact ( mai jos, unde scrie ,, Trimite-ne un mesaj "):
https://www.orange.ro/contact/
Poate e vreun echipament cu probleme sau trebuie să ți se facă vreo resetare de cont pe numărul tău.
Dacă e vorba de servicii fixe de internet, tot la 300/0374300300 ( din orice rețea) și apoi 1-2-2 sau orice altă variantă pentru asistență, cu mențiunea că te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Sigur, asta o faci după ce te asiguri că nu ai fibră ștrangulată, ai dat restart la ont, etc.
Dacă este vorba despre alte situații, revino pe topic cu mai multe detalii, pentru a te putea ajuta!
Dacă este vorba despre internet fix 4g, încearcă întâi o resetare a routerului prin introducerea unui ac în spatele său, în acea găurică lângă care scrie reset și apeși până se sting toate ledurile, după care aștepți să repornească. Acest lucru este valabil și dacă ai router prin fibră optică sau ADSL.
Succes!
la 29-01-2024 12:15 PM
Teodor, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Mulțumim.
la 20-03-2025 07:02 PM
Buna ziua. Nu s-a rezolvat inca. Am nevoie de un formular pdf sau word. Multumesc.
la 21-03-2025 08:22 AM
Să înțeleg că a revenit situația din ianuarie? De ce fel de formular ai nevoie? Poți detalia puțin, te rog?
la 25-03-2025 11:55 AM
Ce să conțină formularul. Ce date trebuie să trec sau ce sunt cerute. Mulțumesc.
la 25-03-2025 12:02 PM
Salut,
Pentru ce anume ai nevoie de un formular?
la 25-03-2025 10:18 PM
Exista un sat unde nu este internet fix de la nici-un operator din Romania. Care este procedura sa fie satul bransat la internet fix? (Satul este Turulung Vii, judet Satu Mare)
Era alt topic. Numai ca de pe telefon mobil e cam haotic cu raspunsurile.
la 25-03-2025 12:03 PM
Dacă vrei să faci o sesizare, îți sugerez să folosești formularul din pagina de contact (https://www.orange.ro/contact/) unde să treci cât mai multe detalii despre situația cu care te confrunți.
Vei primi un număr de înregistrare și ulterior vei fi apelat de către colegii noștri.
La fel de bine poți folosi și chat-ul din aplicația My Orange.
Te așteptm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor