la 02-01-2020 08:31 PM
la 02-01-2020 08:53 PM
la 02-01-2020 08:37 PM
la 02-01-2020 08:43 PM
Cred că va trebui sa contactezi un operator la numărul unic 300. Este posibil sa fie o setare pe care sa o poată modifica doar consultantii... In alta ordine de idei, daca te pricepi la engleza, ai aici un link. https://portforward.com/huawei/b315s-22/
la 02-01-2020 08:53 PM
la 02-01-2020 08:59 PM
la 02-01-2020 09:05 PM
la 02-01-2020 09:07 PM
la 02-01-2020 09:15 PM
la 03-01-2020 11:13 AM
Salutare @ MCOke,
Dacă ai posibilitatea, aruncă un ochi și pe aici:
https://forum.softpedia.com/topic/1153084-port-forward-pe-router-huawei-b311-orange/
Dar așa cum au spus și colegii, sună și la 300 sau depune o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro și roagă să fii contactat de cineva de la Departamentul Tehnic. Chiar și la telefon, roagă să ți se facă legătura la acest departament, pentru că sunt oameni foarte capabili. Nu reușești din prima, mai încearcă până dai de cine trebuie! Succes și spune-ne ce ai făcut!
la 19-10-2020 11:46 AM
la 19-10-2020 12:01 PM
la 19-10-2020 12:30 PM
la 19-10-2020 12:39 PM
la 19-10-2020 01:54 PM
la 19-10-2020 02:27 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor