la 22-07-2024 10:21 PM - editat ultima oară la 23-07-2024 08:38 AM de DanielaH
Am abonamentul de 94 lei Orange TV + net +netflix si îmi vine a 2a factura cu 116 lei, suplimentar Orange premium dar pe mine nu m-a întrebat nimeni daca vreau opțiunea.... niste **beep** infecti ăștia de la Orange ..vreau sa reliziliez contractul după 2 luni că ăștia îs **beep** rău. ..mai bine ma uit online. ..știe cineva cat mă costă să reziliez contractul?? mersi
la 22-07-2024 10:35 PM
Salutare,
Iti inteleg supararea, la fel m-am simtit si eu cand am primit fortat unele servicii pe care nu le-am vrut. Ca primi pasi, iti recomand:
1. sa verifici contractul, sa vezi exact ce servicii ai contractat
2. sa verifici factura pentru a vedea daca nu cumva ai unele optiuni pe care nu le-ai vrut (continut, IP static, antivirus sau altceva)
O reziliere acum te va costa destul de mult, cateva sute de lei (platesti instalarea, platesti chiria pe cele 2+1 luni de contract, platesti orice reducere comerciala pe care o ai acum cu minus pe factura). Cred ca ai mai mari sanse sa incepi prin a vedea ce ai contractat, daca e ceva extraoptiune la care vrei si poti sa renunti sau sa identifici daca sunt diferente intre ceea ce ai contractat si ceea ce platesti, apoi sa deschizi o sesizare si sa incepi de acolo.
Te asteptam cu vesti, bune speram! 🤞
la 23-07-2024 06:20 AM
Salutare!
Atenție mare la tot ceea ce ai în contract și vezi cum și cât sunt gratis, pentru că unele dintre ele s-ar putea să fie gratuite, iar altele, nu.
Deci citești bine contractul și dacă sunt neclarități, le poți reclama din secțiunea Contact: https://www.orange.ro/contact/
Chiar îmi pare rău pentru situația întâmpinată, dar dacă le scrii, atenție mare la limbaj!
Succes!
la 23-07-2024 06:31 AM
Salut,
O situație tare neplăcută in care te trezești cu sume de plata pe care nu le anticipai.
Noi aici suntem clienți că și tine și nu avem acces la factura sau contractul tau.
Analizează contractul și factura si vezi ce servicii suplimentare sunt facturate și hotărăște daca ai neapărat nevoie de aceste.
Contactează serviciul clienți si cere dezactivarea acestor opțiuni suplimentare iar daca nu ai înțeles ceva cere detalii despre sumele facturate.
https://www.orange.ro/contact/
De reziliat o poți face, însă nu ar fi recomandat deoarece pot exista penalități legate de taxele de instalare, discounturi primite etc.
Suma pe care ar trebui sa o plătești in cazul rezilierii îți va fi comunicată tot de operatorul serviciului clienți daca vei solicita acest lucru.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor