
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-08-2023 11:39 AM
Salut! Acu o saptamana am vrut sa portez un abonament in Yoxo pt ca se terminase perioada contractuala minima si un consultant de la un Shop Orange mi-a zis ca au pachet Voce Net si TV la 9 euro / luna. Pretul ok, am acceptat. Semnam contractul, facem programare pt instalare pe 12.08, in intervalul 8-10. Cu 2zile inainte, primesc mesaj de la Orange, in data de12.08 sa fiti prezent in locatie pt instalarea serviciilor. Cu o zi inainte, acelasi mesaj. Ei bine, am asteptat pe 12.08 app 3 ore si nu a venit nimeni. Am plecat si eu sa-mi rezolv treburile, pe la ora 11 primesc mesaj ca au venit la instalare. Pai la cat trebuia sa venit? La 8. Pai si cat e acu? 11. Pai am asteptat 3 ore in locatia, am plecat. Si au inchis telefonul. Cum se procedeaza cu rezilierea contractului? Se anuleaza de la sine? Pot sa fac portarea, fara sa ma trezesc cu penalitati?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-08-2023 12:41 PM
Salutare!
Nu cred să fie o problemă dacă reprogramezi. Dacă îți dorești cu adevărat serviciile respective, trebuie să știi că uneori mai apar și lucruri neprevăzute. Eu am pățit și la alții mult mai lăudați, cărora le-am plătit inclusiv cablul de instalare, mufe și altele.
Referitor la reziliere, dacă ai semnat contractul fizic, în maxim 24 de ore trebuie mers în același magazin unde ai semnat și se poate renunța fără penalități.
Succes!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-08-2023 11:57 AM
Daca ai semnat contractul in Shop, nu-l poti rezilia decat in 24 de ore, fara penalitati.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-08-2023 12:41 PM
Salutare!
Nu cred să fie o problemă dacă reprogramezi. Dacă îți dorești cu adevărat serviciile respective, trebuie să știi că uneori mai apar și lucruri neprevăzute. Eu am pățit și la alții mult mai lăudați, cărora le-am plătit inclusiv cablul de instalare, mufe și altele.
Referitor la reziliere, dacă ai semnat contractul fizic, în maxim 24 de ore trebuie mers în același magazin unde ai semnat și se poate renunța fără penalități.
Succes!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-08-2023 10:02 AM
Am intrebat un prieten care e jurist. S-a uitat pe contract si a zis ca atata timp cat serviciile nu au fost instalate, contractul se poate inchide fara penalitati. Am dovada ca trebuiau sa vina la instalare pe 12.08 intre 8 si 10, si au venit la 11 cand eu deja plecasem din locatie.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-08-2023 12:12 PM
Îi suni la numărul din SMS și găsiți împreună o cale de rezolvare.
Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-08-2023 09:41 AM
Vlad, s-au instalat serviciile? S-a rezolvat situația?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-08-2023 09:58 AM
Deocamdata nu. Am fost foarte ocupat zilele acestea si nu am avut timp sa ma ocup. Cum ma eliberez, rezolv. Sunt destule optiuni pe piata, nu mai suntem in anii 90 sa stau sa ma rog.
