la 09-12-2024 10:26 AM
Salut,
În aceeași locație am doua carduri CI+, care au funcționat perfect, pana când am făcut upgrade la Premier. Acuma, un card merge fără probleme, celalalt scrie Cardul nu este autorizat. Am interschimat cardurile CI și cel care nu merge a dat mesajul card Expirat.....?
Am făcut sesizare la Orange de vre-o 3 săptămâni...... nimic nu se întâmplă......
Ce pot face, pe cine pot sa strâng de c...😡...e, ca să primesc un card CI funcțional?
la 09-12-2024 10:39 AM
Trebuie activat cardul în sistem, posibil să nu apară pe contul tău. În My Orange, la secțiunea tv ce îți apare?
la 09-12-2024 11:06 AM
Ciudat, un card sa fie activ și unul nu..... La TV nu îți arată decât opțiune HBO și Max -gratuit conform abonamentului, tot în abonament sunt 2 carduri CI tot gratuit..... chestia este ca am reclamat de 3 săptămâni chestia asta și incompetenții ăștia de la 300 îmi tot răspund, ca se fac eforturi ptr a remedia problema 😁🤣😂
Cardul scrie ca este expirat , asa a scris când l-am băgat în tv ....o singură dată a dat mesajul cu expirat, pe urmă scrie card neautorizat.....
Pai și cei de la tehnic, sunt asa de talentați ca nu pot activa un card în 3 săptămâni?
la 09-12-2024 12:57 PM
@nicodimlaur nu cred ca e vorba de talent cat e vorba de cate cereri sunt in lucru si cate persoane lucreaza in acel departament. Daca o fi doar o persoana atunci se explica de ce nu s-a rezolvat problema ta.
la 09-12-2024 03:46 PM
Nu cred că în departamentul tehnic sa lucreze doar o persoană...... este talentul lor la mijloc....și nesimțirea....
la 09-12-2024 02:32 PM
Salutare!
Eu zic să iei legătura fin nou cu ei, inclusiv telefonic la 300/0374300300 sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și le ceri schimbarea acelui card ci+. Probabil că ,,le-a scăpat " sesizarea ta și trebuie să le reamintești de ea.
Succes!
la 09-12-2024 03:53 PM
Am luat legătura cu cu ei pe toate căile, și la 300 și virtual chat, va am fost și în magazin ..... nimic nu se rezolva. M-am saturat eu de câte ori am tot sunat și vorbit cu ei .... de fiecare data mi se spune ca sesizarea mea este activă și ca are și urgentarea, și ca o sa ma sune cineva de la serviciul tehnic ....... Mi se spune ca departamentul tehnic lucrează din greu ptr rezolvarea problemei mele 😄😃😀😄😁😁😅😅🤣😂😂😂..... de 3 săptămâni🤣🤣😅😂😂😂..... le-am tot zis ca problema este simplă, trebuie doar schimbat cardul CI....... nu ai cu cine sa te înțelegi......
la 09-12-2024 04:58 PM
Foarte ciudat! Dacă ai tv smart, majoritatea canalelor funcționează oricum. Eu am rezolvat relativ repede mereu, atât telefonic, cât și prin Chat sau din My Orange. Sincer, nu înțeleg de ce să dureze atât de mult! Mai fă-le una din secțiunea Contact, poate se schimbă treaba!
la 09-12-2024 05:14 PM
Majoritatea canapelelor se văd, era vorba de cele codate care nu se vad, și cel mai mult ma interesa HBO...... O sa mai încerc din secțiunea Contact
la 10-12-2024 06:25 AM
Știu care se văd, că am și eu. Încearcă din nou și sper să reușești!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor