la 17-08-2025 11:53 PM
Context: am abonament de servicii fixe pe numele meu dar pentru mama în România. Eu locuiesc în Canada. Mama a trebuit să se mute într-un cămin de bătrâni și apartamentul este gol. Am intrat în ultimele 30 de zile ale contractului deci aș putea să-l anulez. Voi păstra doar serviciul mobil (mobilul mamei). Problema este ca la numărul ca mi s-a dat de la Orange (0374.300.300) îmi răspunde un chatbot care îmi dă informații dar nu mă conectează la un agent uman. O informație pertinentă ar fi foarte apreciată!
18-08-2025 12:40 AM - editat 18-08-2025 12:41 AM
Salut! Intră in aplicația My Orange la sectiunea Contact și Feedback - Scrie-ne și vei intra în legătura cu robotul Djingo. Vei lăsa solicitarea ta acolo și vei fi abordat de un operator in cca 24h. Baftă!
la 20-08-2025 10:11 PM
Am postat 2 commentarii in aplicație in ultimele 48 de ore. La primul comentariu mi s-a răspuns ca cererea de anulare a fost primită (a fost trimisă de unul din consilierii din unul din magazinele Orange pe 8 august..). Deci sunt în așteptare azi 20 august.
la 18-08-2025 12:49 AM
Dragos, bun venit in Comunitate!!!
La ora asta, nu gasesti un operator uman. Programul lor e: luni – vineri 08:00 – 20:00; sâmbătă – duminică și sărbători legale 09:00 – 18:00, ora Romaniei, fireste.
Mai poti scrie in aplicația My Orange, secțiunea Contact și feedback > Scrie-ne. Acolo poti trimite si documente, daca e necesar.
Aici poti afla detalii despre rezilierea contractului.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor