la 06-06-2025 06:18 PM - editat ultima oară la 10-06-2025 10:26 AM de DanielaH
În ultima perioadă, întâmpin frecvent întreruperi ale conexiunii la internet, chiar și atunci când mă aflu acasă, deși nu locuiesc într-o zonă cunoscută pentru probleme de semnal în cazul altor rețele. Menționez, de asemenea, că nu este vorba despre un dispozitiv învechit, ci utilizez un telefon Samsung S24 Ultra, ceea ce exclude posibilitatea ca problema să fie cauzată de echipamentul folosit. Aveți vreo idee din ce cauză ar putea fi? Poate setări ce trebuie efectuate? Multumesc 😊
la 06-06-2025 06:34 PM
Buna!poti incerca in setari conexiune retea si sa bifezi 4G in loc de 5G,astfel poti identifica daca semnalul e problema👍
la 06-06-2025 06:34 PM
Bună @AlinaT004 ,
În ultima vreme, se lucrează intens în multe zone din țară pentru închiderea rețelelor 3g și upgradarea acestora la 4g/5g. De aceea, pot exista pentru ceva timp unele probleme. Tot ce sper este să fie de scurtă durată și să aibă ca drept efect îmbunătățirea calității rețelei de voce și date în zona ta.
Baftă!
la 06-06-2025 06:37 PM
Buna,
Dacă ai posibilitatea, încearcă să testezi și un alt telefon, în aceeași rețea și în același loc. Dacă și pe acel telefon problema persistă, este foarte probabil ca rețeaua mobilă să fie cauza, nu dispozitivul.
06-06-2025 06:45 PM - editat 07-06-2025 06:50 PM
Salut @AlinaT004,
Aceste întreruperi se datorează faptului ca ești in casa, așa cum ai menționat si tu. In funcție de ce materiale au fost folosite la construcția casei acestea pot interfera cu semnalul sau nu. Calitatea semnalului nu este asigurata in încăperi închise. O soluție ar fi sa stai pe WIFI si sa oprești datele mobile atunci când ești in casa.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor