anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Valabilitate resurse internet in opțiune

Florin_4
Începător
de ce inainte cu 7-8 zile de sfârșitul expirarii unei opțiuni nu mai am net desi imi mai raman o grămadă de giga de consumat ? ... e o tehnica de curățat creditul sau o eroare a sistemului ?
14 Răspunsuri 14

Laura_cio
Senior
Cum așa? Ai contactat Serviciul Cronos și ți s-a confirmat ca nu mai internet?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Dacă poți, fă un printscreen de la Serviciul cronos și trimite-le la serviciul.clienti@orange.ro, explicându-le cum stă treaba. Sunt sigur că se rezolvă! Succes!

Tina
Cunoscător certificat
Nu am mai auzit de aceasta problema. Opțiunea trebuie sa rămână valabilă o luna. Îți recomand sa suni la relații cu clienții, la 300 sau sa accesezi un consultant on-line.

TheSpecialist
Maestru
Încearcă pe viitor sa incluzi în întrebare cel puțin un detaliu cu privire la problema ta. Va fi mai ușor de cautat de către alți utilizatori care poate se vor confrunta cu o problema asemănătoare. Mulțumim!

Florin_4
Începător
nu-mi face nimic serviciul cronos si nici relații cu clienții unde înnebunești pana vorbesti cu cineva ... inainte sa-mi expire netul cu 7 sau 8 zile incepe sa-mi consume creditul de pe telefon si uite ca in felul asta netul din obține dureaza doar trei săptămâni si nu o lună cum spun ei .

FaraUnID
Campion certificat
Neavand foarte multe detalii mergem cu presupusul. 1. Vezi sa nu ai ceva aplicatii dubioase in telefon si care lunar te aboneaza pe la diverse servicii premium si din acest motiv incepi sa ramai fara credit. 2. Posibil ca perioada de valabilitate a optiunii sa fie alta decat cea pe care o crezi tu. 3. Daca ai primit si ceva GB bonus ca urmare a unor promotii verifica valabiliatea lor si ordinea de consum a acestora. Sunt unele bonusuri care consuma doar daca ai activa pe cont o anumita optiune de o anumita valoare. Pe cont apar disponibili XX GB dar daca nu indeplinesti conditiile ofertei nu o sa-i poti folosi si intri pe credit.

Romeo_
Senior certificat
Mai degraba eroare de sistem...suna un consultant si va incerca sa te ajute

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Se poate scrie și din My Orange, secțiunea online.

DANNY
Junior entuziast
Cred ca cel mai bine e sa iei legatura cu un consultant Orange ai el iti va spune sigur ce se intampla dupa ce verifica

Razvan
#StarMember
Dacă ai cont pe forumul Softpedia, apelează la Orange helper, scrie o sesizare din cont, prin My Orange sau trimite o sesizare pe mail la serviciu.clienti@orange.com, în care sa dai mai multe detalii, cu subiect și predicat și ce ți se întâmplă mai exact în ultima decada a lunii. Uita de apelul la 300, mai ales ca ai acces de 2x gratuit/luna și nici nu te-au ajutat până acum. Succes!

teacher_
#StarMember
Atenție, mai ales dacă ești în grupul de suporteri, sau ai alte bonusuri. Uită-te atent la date. Se poate ca opțiunea ta sa fie expirata deja, și netul consumat sa fie de la ceva oferta, pe care ai activat-o mai demult. Am mai întâlnit asemenea caz, o cunoștință de-a mea, care a beneficiat de o promoție, câțiva GB, valabili 3 luni, cu o opțiune de 5E. Doar că, trecând cele 3 luni, s-a dus și oferta, și a rămas doar cu resursele din luna respectiva, care s-au consumat. Atenție deci la ofertele accesate!

Miha_Z
#StarMember
Cel mai indicat este sa intri in legatura cu un operator Orange. Suna la 300 apoi formeaza 520 si eviti meniul stufos, fiind directionat direct catre un operator. Succes.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Și eu cred că e mai rapid să intri în legătură cu un Orange Helper de pe forumul Softpedia sau de la secțiunea ,,contact" din My Orange.

DanielaH
Moderator
@Florin_4, te-ai lămurit cum este cu valabilitatea opțiunii tale de internet? Te-au ajutat răspunsurile primite aici? Daca da, marchează-l pe cel mai bun ca soluție și povestește-ne și noua cum ai procedat.