Vă mulțumesc frumos pentru răspunsuri. Astăzi am fost la sediul Orange, Piața Victoriei. O operatoare mi-a zis că trebuie schimbat SIM-ul pt. că s-a demagnetizat prin interferența cu alte rețele cât a fost în Bulgaria.
- Nu puteam să ofer date privind testul de viteză, telefonul este în folosința unui copil care nu locuieşte cu noi.
-Da, avem "Cost-control" prin contract, de aceea a fost întrerupt internetul la depăşirea limitei de consum rezonabil.
- Problema vitezei reduse se manifesta în afara locuinței, în oraş; acsă, pe WiFi, mergea excelent.
- De la Serv. Clienți, tel. 300, mi s-a spus că este exclusă demagnetizarea. Îi va face restartarea din sistem, apoi copilul să facă restartarea telefonului.
ASTA A FOST SOLUȚIA: restartarea din sistem, la Serv. Clienți, apoi restartarea telefonului.
Mulțumesc încă odata!