anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Viteza mi-a fost redusa in mod drastic dupa revenirea din roaming

ramscher
Explorator entuziast
Buna seara! La limita consumului rezonabil de date in roaming (5GB in Bulgaria), mi s-a blocat internetul. La revenirea in tara, l-am deblocat, insa viteza mi-a fost redusa in mod drastic. De ce? Cand se revine la viteza normala, sau ce trebuie sa fac pentru asta? Multumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Te sfătuiesc să suni la 300 sau să intri pe Chat Djingo și să ceri resetarea contului pentru numărul respectiv din calculatoarele lor, pentru că s-a mai întâmplat și am mai discutat și pe aici despre acest aspect. Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember
Revino cu detalii despre zonă, localitate, interior/exterior, dacă se poate ar fi excelent un test de viteză atașat, sau măcar informații concrete. Doar așa poate se mișcă ceva. Altfel sunt povești trecătoare.

Pololică
#StarMember
Dacă ai cost control și ai depășit cantitatea de internet la viteza 4G, e normal. Totuși, revino cu mai multe detalii.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Te sfătuiesc să suni la 300 sau să intri pe Chat Djingo și să ceri resetarea contului pentru numărul respectiv din calculatoarele lor, pentru că s-a mai întâmplat și am mai discutat și pe aici despre acest aspect. Baftă!

ramscher
Explorator entuziast
Vă mulțumesc frumos pentru răspunsuri. Astăzi am fost la sediul Orange, Piața Victoriei. O operatoare mi-a zis că trebuie schimbat SIM-ul pt. că s-a demagnetizat prin interferența cu alte rețele cât a fost în Bulgaria. - Nu puteam să ofer date privind testul de viteză, telefonul este în folosința unui copil care nu locuieşte cu noi. -Da, avem "Cost-control" prin contract, de aceea a fost întrerupt internetul la depăşirea limitei de consum rezonabil. - Problema vitezei reduse se manifesta în afara locuinței, în oraş; acsă, pe WiFi, mergea excelent. - De la Serv. Clienți, tel. 300, mi s-a spus că este exclusă demagnetizarea. Îi va face restartarea din sistem, apoi copilul să facă restartarea telefonului. ASTA A FOST SOLUȚIA: restartarea din sistem, la Serv. Clienți, apoi restartarea telefonului. Mulțumesc încă odata!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Exact cum ți-am spus, adică trebuia resetare de cont! Am intuit asta, pentru că au mai fost cazuri! Dacă erau probleme cu sim-ul, nu-ți mai funcționa deloc, nu doar cu viteze reduse. Mă bucur că ai rezolvat!