anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Lipsa semnal 5g Samsung a52s

Mihaiydyegeb
Junior

Buna ziua ,cum pot activa 5g pe un Samsung a52s ?Am facut trecerea de la prepay orange la un abonament 5g si semnalul e blocat in 4g cu toate ca în același loc abonamente si terminale asemănătoare au semnal 5g .În urma unui apel la serviciul de relații cu clienții mi s-a transmis cum ca în București ( orașul unde locuiesc ) conexiunea la 5g nu este  garantată  . Setările telefonului sunt făcute corespunzator .

1 Soluţie acceptată‚

Solutia a venit pe chatul djingo , mi-a răspuns cineva acolo si mi-a activat din sistem 5g-ul ,am dat restart la telefon si acum e totul ok ,cred ca se putea face asta si prin conversatia cu domnișoara de la 300 ,dar nu a fost sa fie 🙂 Prima poza a fost o greșeală ,semanau capturile de ecran ,nu am mai putut să o sterg 

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Mihai,

Bine ai venit in Comunitate!

Pe langa abonament 5G, semnal/acoperire, si telefon compatbil, serviciul trebuie sa fie activat pe cont. Deci, recomandarea mea ar fi sa suni la 300 sau sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo si sa ceri lucrul asta.

Client Orange

Am făcut asta după ce am citit în cateva posturi asemănătoare, iar  răspunsul operatorului a fost că nu se garantează de catre cei de la Orange semnalul 5g .Ce ar fi trebui să îi cer exact ? Poate nu stiu eu cum să pun problema că operatorul să înțeleagă.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Da, n-are legatura una cu alta. Nu garanteaza nimeni semnal niciunde. :)) Nu asta e problema. Dar 5G-ul trebuie sa fie activat pe cont.

Deci, trebuie cerut sa activeze 5G pe cont. Din cate am inteles, e o bifa undeva.

Daca este deja activat (posibil sa fie), mai sunt cateva chestii pe care le poti incerca:

1. O resetare a serviciilor de pe cont (tot de la 300)

2. SIM-ul intr-un alt telefon compatibil, in aceeasi zona.
Asta ar trebui sa ne spuna daca SIM-ul e provizionat pentru 5G. Daca nu, n-o sa-ti mearga nici in acel telefon. Si solutia este exact ce ziceam mai sus.

3. Un "reset network settings" din telefon.
Depinde de telefon. Si nu am modelul asta, astfel incat o sa incerc sa improvizez. 🙂 Dar ca idee, optiunea ar trebui sa fie in Settings (Setari) > System (Sistem) > Reset options (Optiuni de resetare) > Reset Wi-Fi, mobile & Bluetooth (Resetare Wi-Fi, conexiune mobila si Bluetooth).

De mentionat ca asta o sa stearga si device-urile conectate anterior prin Bluetooth, si parolele de WiFi.

4. O schimbare de SIM.

Cand ai trecut pe abonament, ai schimbat si SIM-ul? Daca nu, e posibil ca asta sa ajute. Dar incepi intai cu ceea ce e cel mai la indemana. Adica luat legatura cu un consultant. 🙂 Atata timp cat alti clienti au 5G, in aceeasi zona, si avand in vedere ca device-ul este compatibil 5G (la Orange), nu ar trebui sa fie o problema de acoperire.

Client Orange

Mulțumesc,am să înterc si revin cu feedback 

 

IMG-20221212-WA0001.jpg

 acelasi telefon ,abonamente diferite ambele Orange 5g

Screenshot_20221212_131211_Settings.jpg

Diferenta intre cartele e ca la una apara la tip retea de date mobile 4g la cealaltă apare nr nsa

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Cel mai probabil e in functie de ce ai activat pe SIM.

Nu stiu daca functioneaza treaba asta la telefonul tau, dar incearca *#*#4636#*#* (Phone Info). Scoate datele personale din screenshot (daca sunt) si pune un screenshot te rog. Ne intereseaza partea de mai jos cu acele switch-uri.

De asemenea, mai sus ai adagat si un screenshot de la o comanda. Banuiesc ca nu are legatura cu problema de pe topciul asta, nu? 🙂

Client Orange

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Atunci e clar. Problema e pe cont (sau SIM-ul) dupa cum ziceam.

 

Client Orange

Solutia a venit pe chatul djingo , mi-a răspuns cineva acolo si mi-a activat din sistem 5g-ul ,am dat restart la telefon si acum e totul ok ,cred ca se putea face asta si prin conversatia cu domnișoara de la 300 ,dar nu a fost sa fie 🙂 Prima poza a fost o greșeală ,semanau capturile de ecran ,nu am mai putut să o sterg 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Super!! Ma bucur ca s-a rezolvat!

Client Orange

Motivul pentru care inca nu se garanteaza 5G este faptul ca frecventele pentru retea (5G) abia au fost licitate recent. In mod normal, ar trebui sa mai dureze putine luni sa poata rearanja frecventele folosite pentru probele de 5G cu frecventele licitate (daca va fi necesara o rearanjare).

delfinas
#StarMember

Și eu sunt in București, am abonament și telefon 5G, dar tot nu am semnal 5G, pt că e doar in anumite zone, așa că am și dezactivat, din telefon, 5G. Daca am 4G, e suficient.

As presupune (rezonabil) ca de Paste ar trebui sa se mai stabilizeze 5G-ul. Pana recent nu avea nimeni "motive" de implementare oficiala.