anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De ce nu mi se activează datele mobile din abonament

Crina_Maria
Junior
As dori detalii sa știu ce ar trebui sa fac
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Dacă da, te sfătuiesc să suni acum la 300, apoi să formezi 1-1-1-0, dar cu pauze, ascultând ce spune robotul și să spui că nu-ți funcționează netul, cerând o resetare de cont. P.S. Nu contează ce spune, că spune despre servicii fixe, dar urmezi pașii. Posibil să fie congestie de rețea și în anumite momente ale zilei internetul să funcționeze foarte greu sau deloc. Cu toate acestea, este bine să le faci cunoscut acest aspect. Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

20 Răspunsuri 20

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Nu înțeleg, cum nu se activează? Ești în roaming? Ai dat un restart, ai comutat pe 3g? Poate e o problemă cu telefonul... Sau ai un abonament de internet 4g ( de date)?

Crina_Maria
Junior
Nu sunt in roming.am dat și restart la telefon.am pus și pe 3g și pe 4g și tot nu merge

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Ai semnal în zona ta? Adică poți vorbi?

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Dacă da, te sfătuiesc să suni acum la 300, apoi să formezi 1-1-1-0, dar cu pauze, ascultând ce spune robotul și să spui că nu-ți funcționează netul, cerând o resetare de cont. P.S. Nu contează ce spune, că spune despre servicii fixe, dar urmezi pașii. Posibil să fie congestie de rețea și în anumite momente ale zilei internetul să funcționeze foarte greu sau deloc. Cu toate acestea, este bine să le faci cunoscut acest aspect. Baftă!

Crina_Maria
Junior
Am sunat da momentan nu merge sa iau legătura cu ei și nici nu ma poate transfera la un operator sa le zic.Multumesc de sfat

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Din păcate, acum cred că e aproape de sfârșitul programului ( ora 20). Poți însă să le scrii pe Chat Djingo și să ceri aceste lucruri. Sper să fii ajutată cumva! Eu te pot ajuta doar cu sfaturi. Cu mare drag!

Crina_Maria
Junior
Am trimis mesaj și pe chat de câteva ore și nici acolo nu mi sa răspuns.cand eram pe cartela mergeau datele mobile și acum nu mai merg.am cerut sa mi se trimită și setările pentru internet și am primit mesaj am dat și restart la telefon și tot degeaba

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Dacă ai avut prepay înainte, atunci ar trebui să funcționeze. Ce telefon ai? Este același ca și la prepay? Pe chat îți răspund greu de tot, cel mai devreme mâine.

Crina_Maria
Junior
Da e același telefon și același număr.Am Motorola E7 power

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Atunci e clar că e o problemă din calculatoarele lor. Sper să îi dai de cap. Dacă nu fac nimic cei de la chat, mai încearcă mâine după ora 9 să îi suni, în combinația pe care ți-am dat-o mai sus. Sper să reușești! Dacă nu, revino aici și poate văd cei care pot face concret ceva. Succes!

Crina_Maria
Junior
Ok mersi mult.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Pentru puțin! Eu sunt doar un client ca și tine!

Crina_Maria
Junior
Gata am rezolvat problema!!Acum merge.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Mă bucur! Cum ai făcut, și sunat la ei sau ți s-a rezolvat de la Chat?