anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De ce nu mi se activează datele mobile din abonament

Crina_Maria
Junior
As dori detalii sa știu ce ar trebui sa fac
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember
Dacă da, te sfătuiesc să suni acum la 300, apoi să formezi 1-1-1-0, dar cu pauze, ascultând ce spune robotul și să spui că nu-ți funcționează netul, cerând o resetare de cont. P.S. Nu contează ce spune, că spune despre servicii fixe, dar urmezi pașii. Posibil să fie congestie de rețea și în anumite momente ale zilei internetul să funcționeze foarte greu sau deloc. Cu toate acestea, este bine să le faci cunoscut acest aspect. Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

20 Răspunsuri 20

Crina_Maria
Junior
Am sunat la ei!!Trebuiau făcute niste setări la telefon pentru că nu era compatibil telefonul pentru datele mobile din abonament

Vio73
#StarMember
Exact cum ți-am spus, ți s-a făcut o resetare de cont. Excelent!

Crina_Maria
Junior
Da.am făcut cu ei setarea și după am resetat telefonul

Vio73
#StarMember
Da, așa trebuie. Sper că te-au ajutat sfaturile oferite de mine!

Crina_Maria
Junior
Da mulțumesc mult

Vio73
#StarMember
Cu mare drag! Poți să marchezi că și soluție răspunsul care te-a ajutat! O zi deosebită!