anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Datele mobile nu functioneaza

Bianca1k
Junior entuziast

Buna ziua,

De 3 zile nu mai merg datele mobile deloc. Apelurile functioneaza, insa nu pot folosi internetul, desi mi am reinnoit optiunea numai cu internet, tot nu functioneaza. 

Am restartat telefonul de n ori, l am pus si repus pe mod avion. Chiar nu stiu ce sa mai fac. Am umblat la setari, toate sunt in regula.

1 Soluţie acceptată‚

Bianca1k
Junior entuziast

Da, este stricat simul, l am schimbat.

Vizualizare soluţie în postul original

30 Răspunsuri 30

Bianca1k
Junior entuziast

Am schimbat si portul si tot nu functioneaza...

Bianca1k
Junior entuziast

Era stricat simul, l-am schimbat.

Este bine că ai reușit să rezolvi.

Era de așteptat să fie de vina SIM/telefon sau probleme legate de cont.

Pe viitor un telefon de rezerva pentru a face testări nu ar strica.

Mulțumim pentru răspuns!

 

Nu stiu daca ar fi o solutie telefonul de rezerva. Eu nu am, iar telefonul de munca este single sim (si, colac peste pupaza, blocat in vodafone), iar telefoanele vechi ori le dadeam la buy back, ori prin familie (soacra inca mai are doua telefoane ale sotiei: un Huawei P 9 lite (2017) cumparat in ianuarie 2018 ca telefon de rezerva si un Nova 5T ca telefon principal. Daca mie mi s-ar strica telefonul, cred ca as fi in aer ziua respectiva pana ajung acasa (am o tableta in care pot introduce cartela, dar destul de incomoda pentru utilizarea curenta).

Exact la asta mă refeream.

Telefonul vechi sa stricat și am rămas în aer.

Bine că telefonul dorit era disponibil in magazinul fizic eMag și aveam un laptop la îndemână pentru a verifica acest lucru.

Acum sunt pregătit (telefon și SIM).🙂

E o solutie daca pastrezi un aparat de backup. In firma toate sunt blocate pe Vodafone (nu vorbesc de IPhone, ci de cele cu Android), deci, sa vreau si nu pot sa le folosesc (nu se pune problema ca nu mi se permite, sunt telefoane de vreo 4-5 ani, dar pana ajung sa deblochez si timpul pierdut...). Tin minte ca la ultima fidelizare, am cumparat un telefon (Huawei Nova 8i) pe un numar si am mai primit inca doua cu butoane (maxcomm) pe celelalte doua numere. Ambele au zburat la tara la bunici.

Fiecare vorbește în funcție de experientele avute și ia propriile decizii în funcție de necesități.

Un backup nu strică mai ales dacă ești o persoană care depinde de telefon pentru o comunicare atât personala cât și în interes de serviciu.

Bianca1k
Junior entuziast

Nu cred ca un telefon de rezerva este solutia. Multi nu au aceasta posibilitate. Telefonul meu oricum este nou, probabilitatea ca el sa fie stricat era extrem de mica. Simul il aveam de peste 10 ani, pur si simplu a incetat sa mai functiineze.

Corect, însă ai fi aflat acest lucru mai ușor.

Un backup nu strică niciodată.

Nu mă refer la un telefon performant ci la unul de buget.

Bianca1k
Junior entuziast

Imi apare ca sunt activate dar apare cu E, in loc de H...

FLo1
#StarMember

Poate merită o verificare la telefon în Setări > Rețele Mobile, unde (în funcție de model) ai o secțiune referitoare la ”utilizare date mobile” și de unde se poate limita sau opri total accesul la date mobile prin intermediul SIM-ului. 

Altfel, doar încercând cu un alt telefon (sau chiar și într-un router 4G sau modem USB - după caz) poți observa dacă partea de date mobile funcționează sau nu.

Pololică
#StarMember

Bună! 

Cum stai cu resursele de net? Ai zis că ai reîncărcat recent, dar mai ai disponibile? Știu, are absurd dar ar fi de verificat (eventual un screenshot din aplicație, ori cu *100#).

Mai am resurse de internet...cred ca s a stricat simul 

DanielaH
Moderator

@Bianca1k, ai făcut o probă cu SIM-ul într-un alt telefon? S-a rezolvat situația?

Bianca1k
Junior entuziast

Da, este stricat simul, l am schimbat.