anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] 5G nu functioneaza pe Iphone 12

Sebi95
Junior
Mi-am facut un abonamet de 15E pe data de 3.08.2021 cu portare din digi si am luat si un iphone 12 5G. Problema este ca nu am semnal 5g nicaieri in Bucuresti. Am un coleg la birou care are acelasi telefon cu acelasi abonamet si are 5g. Am sunat la relatii cu clinetii si mi-au zis ca pe iphone 12 nu exista conexiune 5g, ceea ce este imposibil. Am fost intr-un orange shop si mi-au zis baietii de acolo ca ar trebui sa mearga 5g-ul pe telefonul meu dar posibil ca eroarea sa fie din cauza cartelei, drept urmare mi-au dat o cartela noua....degeaba. Am facute toate saterile din telefon cu ''allow more data on 5g si 5g ON sau auto'' nimic. Am dat si factory reset telefonului, nimic....Ce credeti ca as putea face in aceasta situatie ?
1 Soluţie acceptată‚

delfinas
Specialist certificat
Cel care ti-a spus ca telefonul nu are 5G, a gresit. Scrie si pe pagina telefonului de pe orange.ro, la "conectivitate", ca are 5G atat pe SIM fizic, cat si pe eSIM. ( https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane/apple-iphone-12-64gb-red?gclid=CjwKCAjwmeiIBhA6EiwA-uaeFXnze8aYHghOJcHev7kbuIH_nf_NDvRPjc7TZbleolf_e2T3id7HJRoCe7EQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds ) Trebuie sa suni din nou la 300 si sa ceri sa ti se activeze, pe numarul tau, accesul la 5G. A, sa ai grija sa ai cea mai recenta versiune de iOS! S-a mai discutat pe tema asta aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2516331-rezolvat-5g-nefunctional-iphone-12 https://comunitate.orange.ro/questions/2515836-rezolvat-iphone-12-5g-404

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

DanielaH
Moderator
@Sebi95, bun venit în Comunitate! Ne poți spune, te rog, telefonul este achiziționat de la Orange odată cu abonamentul? Este setat doar in 5G? (setări-cellular- cellular data opt- voce and data -5G on)?

Sebi95
Junior
Da, este cumpărat de la orange cu abonamentul, iar in mobile data am pus și 5g on și 5g auto și nimic

Vio73
Campion certificat
Salutare! Trebuie să ți se activeze profilul 5g și să ai acces la serviciile 5g dat din centrala lor. Dacă zici că altei persoane îi funcționează pe același model, te sfătuiesc să depui o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro și sper să rezolvi. De regulă, după ce scrii la această adresă de email, ești sunat de cunoscători, care sper să-ți rezolve treaba. Succes!

delfinas
Specialist certificat
Cel care ti-a spus ca telefonul nu are 5G, a gresit. Scrie si pe pagina telefonului de pe orange.ro, la "conectivitate", ca are 5G atat pe SIM fizic, cat si pe eSIM. ( https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane/apple-iphone-12-64gb-red?gclid=CjwKCAjwmeiIBhA6EiwA-uaeFXnze8aYHghOJcHev7kbuIH_nf_NDvRPjc7TZbleolf_e2T3id7HJRoCe7EQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds ) Trebuie sa suni din nou la 300 si sa ceri sa ti se activeze, pe numarul tau, accesul la 5G. A, sa ai grija sa ai cea mai recenta versiune de iOS! S-a mai discutat pe tema asta aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2516331-rezolvat-5g-nefunctional-iphone-12 https://comunitate.orange.ro/questions/2515836-rezolvat-iphone-12-5g-404

Sebi95
Junior
Perfect, asta a fost. Am sunat la 300 si le-am zis sa-mi activeze profilul 5g si gata. Multumesc frumos de ajutor!

delfinas
Specialist certificat
Ne bucuram ca ti-am putut fi de ajutor!!! Te mai asteptam in Comunitate, pt a primi ajutor, dar si pt a-l oferi altora, din experienta ta!

Ascary
Campion certificat
@Seby sa ne spui,dupa ce vei testa 5G-ul,cum merge netul pe bijuteria aia de telefon.

Sebi95
Junior
cam așa sta treaba