Cel care ti-a spus ca telefonul nu are 5G, a gresit. Scrie si pe pagina telefonului de pe orange.ro, la "conectivitate", ca are 5G atat pe SIM fizic, cat si pe eSIM. ( https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane/apple-iphone-12-64gb-red?gclid=CjwKCAjwmeiIBhA6EiwA-uaeFXnze8aYHghOJcHev7kbuIH_nf_NDvRPjc7TZbleolf_e2T3id7HJRoCe7EQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds )
Trebuie sa suni din nou la 300 si sa ceri sa ti se activeze, pe numarul tau, accesul la 5G.
A, sa ai grija sa ai cea mai recenta versiune de iOS!
S-a mai discutat pe tema asta aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2516331-rezolvat-5g-nefunctional-iphone-12
https://comunitate.orange.ro/questions/2515836-rezolvat-iphone-12-5g-404