anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme semnal internet prepay

DeeaC
Începător
Buna! Am trecut de pe YOXO pe orange prepay și am probleme cu Internetul. Merge doar 3G și foarte rar ma pot conecta. Semnal foarte slab. Am restartat telefonul și degeaba. Ma puteți ajuta?
13 Răspunsuri 13

delfinas
#StarMember
DeeaC, bun venit in Comunitate!!! De cand ai aceasta problema? Cand ai trecut de la Yoxo pe prepay?

DeeaC
Începător
De aproximativ 1 săptămâna. 3G și orange EDGE. Așa apare mereu

delfinas
#StarMember
Si asa e de cand ai trecut pe prepay sau mai tarziu?

DeeaC
Începător
Semnal prost aveam și pe YOXO dar când mergea aveam 4G. De când am trecut pe prepay a rămas pe 3G

DanielaH
Moderator
@DeeaC, ai activată o opțiune de minimum 5 euro care să-ți ofere acces 4G?

DeeaC
Începător
Am opțiune de 6 euro

FLo1
#StarMember
DeeaC: Este opțiune de 6 euro cu resurse (minute, SMS si NET) sau doar cu credit? Opțiunea cu credit nu oferă 4G, doar cea cu resurse.

DeeaC
Începător
E opțiune cu minute și sms și tot ce trebuie. Cred ca Trebuie orange sa mi activeze 4G pe telefon. Nu reușesc sa rezolv. mulțumesc

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Pentru orice eventualitate, verifica si acoperirea in zona ta: https://www.orange.ro/acoperire/harta-acoperire-retea/
Client Orange

delfinas
#StarMember
DeeaC, si eu zic ca trebuie vorbit la Orange, poate e ceva blocat pe contul tau, daca spui ca ai avut 4G pe YOXO. Cel mai bine, intra pe chatul My Orange si intreaba daca e ceva blocat pe numarul tau.

DeeaC
Începător
Multumesc !

DanielaH
Moderator
@DeeaC, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

DeeaC
Începător
Am luat legătura. Am o opțiune activata de când am trecut pe prepay (nu știu cum) dar ei nu o găsesc ca fiind activata și nu ma pot ajuta. Oricum, am sa văd la următoarea reîncărcare. Mulțumesc