anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme date mobile la abonament

Catalina3005
Începător

Buna ziua! Intampin o problema cu datele mobile, si anume: la abonament FUN 10, datele au fost consumate pentru luna aceasta, dar nu le mai pot utiliza in continuare - chiar daca imi asum sa intru pe cost suplimentar. Am sunat la nr. 300 si robotul a spus ca internetul este activ. Am inchis si redeschis telefonul, am pus pe mod avion etc. am verificat setarile telefonului si totul este ok. Inainte stiu ca aveam cost suplimentar de indata ce se epuizau datele mobile, acum nu mai este asa? Sa fie de la SIM? Ar trebui sa merg intr-un shop sa il schimbe? Apeluri pot face in continuare. 

1 Soluţie acceptată‚

Catalina3005
Începător

Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Pana la urma am aflat ca este pusa o limita dupa ce se epuizeaza traficul de internet, pentru a nu intra pe cost suplimentar. Acum functioneaza dupa ce s-au actualizat iar datele de la abonament. 

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember

Buna,

Nu e de la SIM, si daca nu ai modificat nimic, nu are cum sa fie nici de la telefon. Cel mai probabil e o limitare pe cont. Daca se poate sau nu ridica…aia depinde de Orange. 
Ai incercat sa iei legatura cu un consultant pe chat, de aici, sau folosind una dintre celelalte metode de contact de aici?

Eventual intra si in aplicatia My Orange si vezi daca nu poti activa vreun bonus de la Pinata Party, cu care sa-ti poti face treaba pana la reinnoirea abonamentului.
Sau in joc la Bonus Pocus (avem in comunitate mai multe detalii daca esti interesata).
In cel mai rau caz, daca ai un telefon dual-SIM, iei un prepay, si folosesti datele de pe el. 

Cam astea ar fi sugestiile mele. Sper sa te ajute!

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Te sfătuiesc să intri în legătură cu un consultant și dacă știi că faci cost suplimentar, să iei în calcul trecerea la un abonament un pic mai mare, cu internet nelimitat. Dacă ești cumva în ultimele luni contractuale, acum este momentul să treci la un fun 11, cu reducere 50 la sută, cu internet nelimitat, dar fără telefon:

https://www.orange.ro/abonamente/

Baftă!

Sărbători fericite!

Anonim
Neaplicabil

Nu știu de ce am impresia că abonamentele astea FUN...10, 11, 15, etc sunt limitate și totul este doar marketing. 😏 Nu mă încălzește cu nimic dacă îmi apare iconiță de semnal 4G+ și 5G dacă download-ul și upload-ul funcționează precum CFR-ul de astăzi. 😉

Catalina3005
Începător

Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Pana la urma am aflat ca este pusa o limita dupa ce se epuizeaza traficul de internet, pentru a nu intra pe cost suplimentar. Acum functioneaza dupa ce s-au actualizat iar datele de la abonament. 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Înseamnă că ai cost control și ai limită de viteză. Te sfătuiesc să treci la un abonament mai mare cu internet nelimitat, fără limită de trafic sau viteză.

Succes!

Dacă nu modifici abonamentul pentru mai multe date mobile lunar, o variantă ar mai putea fi Pinãta Party

arsradu
#StarMember

Sau un prepay, daca nu ai nevoie neaparat de chestiile specifice pentru abonament si consideri ca ai avea mai multe date, la acelasi pret, cu o optiune prepay. 🙂 Ai Pinata Party si Bonus Pocus si la Prepay, deci avantajele se tin lant. :))

Acuma, depinde de nevoile fiecaruia. Eu de exemplu sunt pe prepay si ma simt foarte bine asa. Nu mi-as face abonament, dar pentru alte motive decat volumul de date. :))

Doar pentru comparatie, daca vrei sa vezi cam cum arata oferta la Prepay, iti las un link aici: https://www.orange.ro/prepay

Client Orange