la 02-10-2025 05:50 PM - editat ultima oară la 03-10-2025 08:34 AM de DanielaH
Salutare, azi 02.10.2025 in jurul orei 8 in Cluj Napoca zona podul N cartier Manastur, am observat ca nu imi functioneaza datele mobile pe un Iphone 17 Pro Max, initial am crezut ca este problema de aplicatia pe care incercam sa o utilizez, apoi am observat ca nu functioneaza nicio aplicatie, dupa ce am conectat la wi-fi si am trecut peste.
la pranz cand am iesit din raza de actiune wi-fi am observat ca nu functioneaza datele mobile, am incercat cu restart, reset network, mod avion, date mobile on/off fara niciun rezultat, am sunat la orange si ei au spus ca nu este problema pe cont sau ceva avarie in zona, in conditiile in care ieri a functionat in zona respectiva. dupa ce am primit acelasi raspuns de la 3 operatori, ca nu exista probleme pe 5G am hotarat sa trimit telefonul retur, deoarece nu mergea.
Ulterior din discutii la munca am descoperit ca mai multi colegi, abonati Orange, au aceasta problema cu datele mobile. am mutat telefonul pe 4G si se pare ca functioneaza datele mobile atat pe telefonul meu cat si pe al colegilor, asadar 5G nu functioneaza desi cei de la Orange spun ca nu exista probleme dar 4G merge.
am testat acest lucru pe telefoane gen Iphone 14 Pro Max, 15 Pro Max, 16 Pro Max Samsung Galaxy Ultra 24 si alte telefoane flagship.
se stie de ceva problema in acets sens?
la 03-10-2025 08:59 AM
la 03-10-2025 09:24 AM
VIVO este deja spre zona de ”dormitor Cluj”, și posibil ca antenele de pe zona respectivă să nu fi fost supuse acestui ”upgrade către 5G”... încă. În plus este și acea zonă de pădure (în spate la VIVO).....Însă pe zona de ”Calea Florești”, chiar și spre zona podului ar trebui să existe semnal 5G (testat și verificat cu un Samsung).
la 03-10-2025 12:07 PM
aceatsa problema cu lipsa semnal date mobile pe 5G pe zona Calea florest cu incepere de la ozna Tower apartments pana undeva la Vivo si zona de la Carrefour Grigorescu (fost Cora) a fost sesizata de catre mine ieri dimineata cand nu am avut internet in magazin si apoi in drum spre lucru, pe zona strazilor Brates, Tasnad Taberei nu exista probleme, de vreo doua saptamani pe zona Tanasd, Brates s-au montat ceva antene GSM, nu stiu de la ce operator, la noi toti clientii care vin si sunt clienti Orange experimenteaza probleme cu reteaua orange 5G date mobile, nu incarca nicio pagina de internet. Aceasta problema nu a fost inainte la aceasta locatie (Calea Floresti 145) nu este zona de padure este pe DN1/E60 o artera intens circulata, la aceasta locatie toti cei care avem telefoanele pe 5G auto nu functioneaza datele mobile, indiferent de brand si model, ce este 4G functioneaza fara probleme.
03-10-2025 12:12 PM - editat 03-10-2025 12:19 PM
Sunt curios daca acum veniti pe zona podului va functioneaza datele mobile in 5G Auto, care si mie imi functionau perfect in zona respectiva psana ieiri dimineata, deoarece cum am spus in zona in care am sesizat problema am testat cu telefoane de utlima generatie 9(Iphone de la 14 pro max la 17 pro max) si Samsung (S24 Ultra,S23 Ultra si altele cu capabilitate 5G)
la 06-10-2025 09:31 AM
Sebi, s-a rezolvat situația?
06-10-2025 09:40 AM - editat 06-10-2025 10:04 AM
Din pacate nu, in continuare din zona Tower apartments spre Floresti, deasemene si in centrul comercial Carrefour Grigorescu datele mobile pe 5G nu functioneaza
la 06-10-2025 11:50 AM
În Polus știu că aveam 5G. Doar este și un ORO Shop acolo dacă dorești o comparație oficială. În Tower, dacă e prea la .... etaj, posibil ca semnalul să fie mai slab. Sper că nu e la etajul 20 🙂 În ex-Cora din Grigorescu semnalul a fost mai slab și înaintea lui 5G, fiind o zonă mai izolată și cu densitate mică. Ca idee, densitatea relativă de turnuri din zonă mă face să cred că nu toate sunt cu upgrade la 5G, motiv pentru care ai această situație. Nici propagarea semnalului pe 5G nu e la fel, fiind nevoie de o mai mare densitate de celule 5G. Dar deocamdată.... asta e situația.
la 06-10-2025 12:11 PM
Repet, problema este pe strada de la Tower spre Floresti/Vivo nu functioneaza, a functionat pana saptamana trecuta miercuri/joi fara probleme, am fost sunat de catre cei de la departamentul tehnic si au zis ca au fost ceva lucrari pe aceasta zona, aceasta problema este recenta si afecteaza mai multi utilizatori care se afla in zona Brico/Arabesque/reprezentanta VW, inainte nu a fost aceasta problema. In drum spre casa de la Calea Floresti 145 si pana la Tower apartments nu merg datele mobile, de la tower spre centru nu mai este aceasta problema, nu locuiesc acolo doar trec in drumul spre casa-birou. Si pe telefon am badge-ul 5G doar ca nu functioneaza datele mobile, in schimb 4 G functioneaza, iar daca pun 5G auto la telefon nu trece pe 4G deoarece vede ca este 5G si nu trece, atat telefonul meu cat si inca 10 telefoane fac la fel, ca e abonament ca este prepay.
la 06-10-2025 12:26 PM
testat cu un Iphone 16 Pro Max in parcare Vivo zona Flower time si nu merge 5G mdate mobile.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor