la 14-10-2025 10:26 PM - editat ultima oară la 15-10-2025 08:27 AM de DanielaH
Am pățit azi când am activat datele să nu mai am 5G-4G și să îmi apară E de la date mobile edge,cum o rezolv?
14-10-2025 11:22 PM - editat 14-10-2025 11:36 PM
Dai restart la telefon, comuti inapoi pe 4G sau 5G. In zona nu mai ai antene cu 3G. Poate au picat si antenele de 4G si 5G. Sau esti in alta zona decat esti de obicei? Unde te afli?
la 15-10-2025 02:25 AM
Salutare!
Posibil ca semnalul 5G/4G sa fie slab în zona și telefonul sa comute în rețeaua 2G (3G posibil sa nu mai existe în zona ta).
Asigurate că din setările telefonului este permis accesul la rețeaua 4G/5G.
Poți încerca:
la 15-10-2025 06:05 AM
Salutare!
Dai restart și mod avion la telefon, iar dacă nu își revine ulterior, revino cu noi detalii.
Posibil să fie ceva lucrări în zona ta sau vreo defecțiune la antena cea mai apropiată.
Dacă și astăzi ai avea problemă, verifică și pe harta de acoperire Orange să nu fie lucrări/ defecțiuni și, eventual, anunță prin intermediul aplicației My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi alegi scrii transfer operator, explicând problema.
Succes!
la 15-10-2025 10:08 AM
@NeagosIoan, te-au ajutat răspunsurile primite mai sus? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor