anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Date mobile - nu mai am 5G-4G, imi apare E

NeagosIoan
Începător

Am pățit azi când am activat datele să nu mai am 5G-4G și să îmi apară E de la date mobile edge,cum o rezolv?

1000030325.jpg

4 Răspunsuri 4

delfinas
#StarMember

Dai restart la telefon, comuti inapoi pe 4G sau 5G. In zona nu mai ai antene cu 3G. Poate au picat si antenele de 4G si 5G. Sau esti in alta zona decat esti de obicei? Unde te afli?

MihaiC99
Campion

Salutare!

Posibil ca semnalul 5G/4G sa fie slab în zona și telefonul sa comute în rețeaua 2G (3G posibil sa nu mai existe în zona ta).

Asigurate că din setările telefonului este permis accesul la rețeaua 4G/5G. 

Poți încerca:

  • Intrarea în modul avion câteva secunde
  • Testarea sim-ului într-un alt telefon
  • Resetarea setarilor de rețea 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dai restart și mod avion la telefon, iar dacă nu își revine ulterior, revino cu noi detalii.

Posibil să fie ceva lucrări în zona ta sau vreo defecțiune la antena cea mai apropiată.

Dacă și astăzi ai avea problemă, verifică și pe harta de acoperire Orange să nu fie lucrări/ defecțiuni și, eventual, anunță prin intermediul aplicației My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi alegi scrii transfer operator, explicând problema.

Succes!

DanielaH
Moderator

@NeagosIoan, te-au ajutat răspunsurile primite mai sus? S-a rezolvat situația?