la
20-08-2025
06:12 PM
- editat ultima oară la
21-08-2025
09:48 AM
de
AndreeaAC
Bună ziua! Am o problemă cu datele mobile. Am primit un sms de la cei de la Orange "Pana in data de 18/08/2025 ora 23:25 mai aveai: 400 min intl UE, min si SMS nat si roam SEE nelimitat, costul suplimentar era 9.9 EUR ", mai exact aceasta. Costul suplimentar a fost achitat, iar de atunci datele mobile merg foarte greu. Mesajele se trimit în câteva minute, iar despre poze sau videoclipuri nici nu mai pun problema, durează și ore pana la trimitere. Mă puteți ajuta cu o explicație?
la 20-08-2025 06:21 PM
Salutare!
Poți verifica și în aplicația my Orange daca mai ai date mobile disponibile. Daca resursele de date mobile au fost consumate este posibil ca viteza internetului sa fi fost limitată. In mesaj nu vad să apară informații despre datele mobile disponibile.
la 20-08-2025 06:53 PM
Salutare!
Ai încercat și o oprire/ repornire, mod avion la telefon ?
Dacă nu, ar fi bine să încerci!
Sigur, verifică și din My Orange sau la 415 dacă mai ai trafic de date .
Baftă!
la 20-08-2025 11:06 PM
Bună seara, am încercat toate variantele pe care mi le-ati spus, nu s-a schimbat nimic. Am sunat si la 415 și am primit același mesaj ca cel pe care l-am atașat anterior. "Pana in data de 20/08/2025 ora 21:24 mai aveai: 400 min intl UE, 19.73 GB net national, min si SMS nat si roam SEE nelimitat, costul suplimentar era 9.9 EUR"
la 20-08-2025 10:53 PM
Buna @-Anastasia08
Ne poti spune daca esti in tara sau in afara ei? De asemeni, daca ai aplicatia MyOrange instalata, poti verifica si acolo resursele disponibile.
In cazul in care esti in afara Romaniei, sa ne spui te rog si de cat timp.
Te asteptam cu mai multe detalii! 🌙
la 20-08-2025 11:04 PM
Da sunt în țară, iar în aplicație nu știu ce aș putea face...
la 21-08-2025 07:28 AM
Bonusul de 20 GB a fost alocat după consumarea resurselor avute (epuizarea resurselor)?
Costul suplimentar este unul cunoscut? Nu te-ai abonat accidental la un serviciu cu suprataxa?
Daca cei 20 de GB au fost alocați ulterior (după epuizarea resurselor initiale) este posibil ca netul sa fie limitat de către Orange la viteze minime pentru a evita costurile suplimentare.
Va trebui sa contactezi Orange pentru a verifica acest aspect.
Dacă dorești poți încerca și o resetare a setarilor de rețea din meniul telefonului.
la 22-08-2025 10:19 AM
@-Anastasia08, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația cu datele mobile?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor