anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

problema date mobile abonament

Asstro
Începător

Bună ziua,

Am abonament pe 3 cartele ,pe 2 merg datele mobile iar pe al 3 le-a nu și in abonament este inclus și internet iar acum nu știu de ce nu merge robotul nu știe să rezolve chestia asta și dacă mă puteți ajuta ?

8 Răspunsuri 8

Pololică
#StarMember

Salutare!

Cateva intrebari de inceput:

  • datele mobile sunt active?
  • ai verificat setarile de retea sa fie identice?

Pana la resetarea setarilor de retea (care va sterge toate setarile tuturor retelelor si asocierilor WiFi si Bluetooth) verifica sa vezi ca setarile din telefoanele functionale sunt identice cu cel de-al treilea.

Da sunt active datele mobile e totul activat,dispozitivul în care este cartela are funcția de date mobile e totul ok până aici doar ca datele nu merg deloc,am încercat și pe aplicație să văd dacă e totul ok și așa este sunt active toate dar nu merg datele nu știu de ce 

Poti pune o captura la ecran (cu semnalul) si una de la APN (setari internet)? 

MihaiC99
Campion

Salutare!

Ai verificat resursele disponibile pentru al treilea abonament? Daca ai resurse disponibile testează al treilea SIM într-un alt telefon.

Razvan
#StarMember

Salut! Al treilea abonament este în telefon sau în router mobil/fix? Verifică apn, să fie setat corect. 

Setările generice pentru internet sunt:

  • Nume conexiune(connection name): Orange Internet
  • APN(access point name): net
  • Nume utilizator(user name):nu se completeaza
  • Parola(password):nu se completeaza

https://www.orange.ro/help/setri-internet-pe-mobil-144?srsltid=AfmBOoqmptj3moTT7AmUWPxHXjs-6lqS-D82X...

 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai încercat să schimbi cartela de la acel care nu funcționează pe un alt telefon, pe care funcționează cu alt sim datele mobile?

Poate este ceva și din telefon!

delfinas
#StarMember

Asstro, bun venit in Comunitate!!!

Esti in tara sau in strainatate? Unde esti, mai exact? De cand e pb asta? Ai testat SIM-ul si in alt telefon? Ai pb doar pe partea de internet sau si la apeluri? 

Incearca o resetare a setarilor de internet, din meniul telefonului.

DanielaH
Moderator

@Asstro, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?