la 08-04-2025 09:29 PM
Bună seară! De 2 săptămâni am o problema cu datele mobile, cu toate ca sunt pe abonament. Am fost săptămâna trecută la Orange-ul la care mi am făcut abonamentul, iar acolo mi s a spus ca mi s au oprit datele deoarece am consumat tot ce puteam consuma. Dar mi s a spus ca luni , pe 04.04 ar trebui să-mi revină datele și sa le folosesc cum le foloseam înainte. Dar acum, în data de 08.04 nu le pot folosi, îmi funcționează doar cu E, nu cu H cum îmi funcționau până acum. Am vorbit și cu un consultant care m a ajutat și sa primesc un mesaj cu niște setări, pe care le am făcut de vreo 2-3 ori, dar degeaba. Mă poate ajuta cineva, va rog?
la 08-04-2025 09:34 PM
Salutare!
Ne poți spune zona în care întâmpini aceste probleme?
Dacă azi ai observat că nu mai ai date mobile prin H+, ci prin E, ar putea fi un semn că Orange a oprit acolo 3G. Dacă n-ai cartelă SIM compatibilă cu 4G, trebuie să mergi într-un magazin Orange pentru a solicita înlocuirea ei.
la 08-04-2025 09:37 PM
La ce va referiți prin zonă?
la 08-04-2025 09:38 PM
Unde folosești serviciile. La asta m-am referit.
la 08-04-2025 09:46 PM
În Iași, și prin împrejurimi de obicei.
Mereu au funcționat oriunde am mers
la 08-04-2025 09:50 PM
Ai avut 4G înainte să întâmpini probleme cu internetul?
la 08-04-2025 09:52 PM
Nu, nu am avut niciodată 4G pe aceasta cartela. Mereu am avut H+
la 08-04-2025 09:53 PM
Atunci este cât se poate de clar faptul că trebuie să te duci într-un magazin Orange și să soliciți înlocuirea cartelei SIM cu una compatibilă cu 4G.
la 08-04-2025 09:56 PM
Va mulțumesc, o sa fac asa.
la 08-04-2025 09:57 PM
Cu multă plăcere!
Abia așteptăm să revii cu vești și să ne spui dacă ai rezolvat problema.
08-04-2025 09:45 PM - editat 08-04-2025 09:46 PM
Salut Denisa. Semnalul este deficitar sau nu este cu probleme? Doar internetul sau și pentru voce sunt probleme? Adică în timpul convorbirii se aude cu întreruperi sau nu? Ai încercat un restart al telefonului? Este model mai vechi?
Încearcă SIMul dacă poți într-un alt telefon. Posibil să fie de la telefon, nu doar de la cont/SIM. Te așteptăm cu noutăți. Numai bine.
la 08-04-2025 09:48 PM
Semnalul nu este cu probleme.
Restart am tot dat de vreo 2 săptămâni, telefonul e un samsung A15
la 08-04-2025 09:56 PM
O înlocuire gratuită de SIM ar trebui să rezolve problema. Se poate rezolva în orice magazin Orange pe baza CI.
la 08-04-2025 09:54 PM
În Iași, este foarte aproape închiderea rețelei 3G care ar trebui să fie efectuată până în data de 12 mai.
la 09-04-2025 04:50 AM
Salutare!
Ar trebui să ai 4g + și chiar 5g. Mergi la un magazin Orange și vezi ce se poate rezolva.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor