anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu-mi funcționează datele mobile

denisamaria1
Junior

Bună seară! De 2 săptămâni am o problema cu datele mobile, cu toate ca sunt pe abonament. Am fost săptămâna trecută la Orange-ul la care mi am făcut abonamentul, iar acolo mi s a spus ca mi s au oprit datele deoarece am consumat tot ce puteam consuma. Dar mi  s a spus ca luni , pe 04.04 ar trebui să-mi revină datele și sa le folosesc cum le foloseam înainte. Dar acum, în data de 08.04 nu le pot folosi, îmi funcționează doar cu E, nu cu H cum îmi funcționau până acum. Am vorbit și cu un consultant care m a ajutat și sa primesc un mesaj cu niște setări, pe care le am făcut de vreo 2-3 ori, dar degeaba. Mă poate ajuta cineva, va rog?

15 Răspunsuri 15

vladut12am
Cunoscător certificat

Salutare!

Ne poți spune zona în care întâmpini aceste probleme?

Dacă azi ai observat că nu mai ai date mobile prin H+, ci prin E, ar putea fi un semn că Orange a oprit acolo 3G. Dacă n-ai cartelă SIM compatibilă cu 4G, trebuie să mergi într-un magazin Orange pentru a solicita înlocuirea ei.

La ce va referiți prin zonă?

vladut12am
Cunoscător certificat

Unde folosești serviciile. La asta m-am referit.

În Iași, și prin împrejurimi de obicei.

Mereu au funcționat  oriunde am mers

vladut12am
Cunoscător certificat

Ai avut 4G înainte să întâmpini probleme cu internetul?

Nu, nu am avut niciodată 4G pe aceasta cartela. Mereu am avut H+

vladut12am
Cunoscător certificat

Atunci este cât se poate de clar faptul că trebuie să te duci într-un magazin Orange și să soliciți înlocuirea cartelei SIM cu una compatibilă cu 4G.

Va mulțumesc, o sa fac asa.

vladut12am
Cunoscător certificat

Cu multă plăcere!

Abia așteptăm să revii cu vești și să ne spui dacă ai rezolvat problema.

FLo1
#StarMember

Salut Denisa. Semnalul este deficitar sau nu este cu probleme? Doar internetul sau și pentru voce sunt probleme? Adică în timpul convorbirii se aude cu întreruperi sau nu? Ai încercat un restart al telefonului? Este model mai vechi? 

Încearcă SIMul dacă poți într-un alt telefon. Posibil să fie de la telefon,  nu doar de la cont/SIM. Te așteptăm cu noutăți. Numai bine. 

Semnalul nu este cu probleme.

Restart am tot dat de vreo 2 săptămâni, telefonul e un samsung A15

 

O înlocuire gratuită de SIM ar trebui să rezolve problema.  Se poate rezolva în orice magazin Orange pe baza CI.

vladut12am
Cunoscător certificat

În Iași, este foarte aproape închiderea rețelei 3G care ar trebui să fie efectuată până în data de 12 mai.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Ar trebui să ai 4g + și chiar 5g. Mergi la un magazin Orange și vezi ce se poate rezolva.

Baftă!