Nu imi merge Internetul mobil

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-11-2020 09:59 AM
De ieri am observat ca nu am internet pe datele mobile, desi eu gb in internet mie nu mi merge internetul, ma puteti ajuta? Multumesc!
4 Răspunsuri 4

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-11-2020 10:02 AM
Ai încercat să repornești telefonul sau să încerci cartela în alt telefon?
Revino cu mai multe informații legate de locația în care ești. Comută pe 2g/3g telefonul și vezi să nu fie vreo problemă de semnal în zonă.
-------------------
Am găsit niște topicuri care ar putea să te ajute
https://comunitate.orange.ro/questions/2084260-metoda-eficienta-raportare-problemelor-semnal
https://comunitate.orange.ro/questions/2484454-semnal-orange-bucuresti
https://comunitate.orange.ro/questions/2375646-rezolvat-reteaua-orange-21-iunie-bucuresti

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-11-2020 06:46 AM
Salutare!
Dacă nu reușești cu soluțiile propuse de colega anterior, încearcă și să ai o discuție la Serviciul Clienți prin Chat Djingo sau prin alte căi de comunicare și poate se găsește vreo soluție bună. Din păcate, sunt din ce în ce mai multe probleme de acest fel în ultima vreme!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-11-2020 11:01 AM
@Valentin, te așteptăm în continuare cu mai multe detalii. Ești în țară sau în roaming? În ce localitate/ zonă?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-11-2020 12:10 PM
Ai cateva variante :
1- nu ai datele active, telefonul are o problema
2- ai atins un limitator de date pe telefon (ai setata limita de date active pe telefon si ai atins acel prag)
3- telefonul tau nu mai are datele corecte de conectare la reteaua Orange, iti poti trimite setarile aici automat https://www.orange.ro/setari-telefoane/#/ sau ai aici instructiunile manuale https://www.orange.ro/help/setri-internet-pe-mobil-144
4- chiar ai o problema de alocare a resurselor pe cont si tine putin de Orange, va trebui sa verifici cu cei de la relatii clienti
Poti sa ne spui daca datele de pe acea cartela merg cand o introduci in alt telefon ?
