la 19-07-2025 09:00 PM - editat ultima oară la 21-07-2025 08:35 AM de DanielaH
Salut! De cateva zile m-am intors inapoi in tara si nu imi merg datele mobile. Imi arata ca le am pornite si am si 4G ca si iconița dar nu imi merg. Stiti cum pot remedia situația?
19-07-2025 09:22 PM - editat 19-07-2025 10:29 PM
Salut!
Poți verifica daca ai resurse disponibile in contul my Orange. De asemenea un restart sau activarea modul avion (câteva secunde) al telefonului poate rezolva problema.
Daca tot nu funcționează poți încerca o resetare a setarilor de rețea din meniul telefonului urmată de un restart al telefonului.
la 20-07-2025 03:33 AM
Salutare!
Restart, mod avion și dacă tot nu funcționează, le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi ceri transfer operator, unde le scrii despre ceea ce este vorba.
Baftă!
la 21-07-2025 11:20 AM
@sergiu_drimboi, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile de mai sus? Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 21-07-2025 02:54 PM
Pe langa cele mentionate anterior, daca esti pe PrePay mai ai resurse incluse sau credit?
Daca esti pe Yoxo mai ai resurse incluse?
Pe abonament problema se rezolva adesea cu o trecere pe mod avion si inapoi sau cu un restart, asa cum au zis si colegii de Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor