la 10-02-2023 06:43 PM
Am o nelamurire. Am trecut pe un abonament compatibil cu 5g si am si un telefon care sa imi permita utilizarea acestuia, Iphone 12 Pro Max, dar nu functioneaza. Din setari am selectat folosirea datelor 5g atunci cand e disponibil si nimic. Tin sa mentionez ca locuiesc in Constanta, unul dintre orasele unde reteaua 5g este disponibila. Doresc ajutor.
la 10-02-2023 06:45 PM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Suna la 300/0374 300 300 si cere activarea serviciului (5G) pe cont.
Mult succes! Te asteptam cu vesti bune! 🙂
la 10-02-2023 06:45 PM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Suna la 300/0374 300 300 si cere activarea serviciului (5G) pe cont.
Mult succes! Te asteptam cu vesti bune! 🙂
la 10-02-2023 06:46 PM
Salutare!
Trebuie sunat să ți se activeze profilul 5g din centrală, deci sună la 300 și cere acest lucru, dacă îndeplinești celelalte condiții legate de abonament și acoperire.
Baftă!
la 11-02-2023 02:13 PM
Multumesc frumos pentru raspuns.
la 11-02-2023 02:25 PM
Cu mare drag!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor