la 10-02-2023 11:19 AM - editat ultima oară la 10-02-2023 12:38 PM de DanielaH
la 10-02-2023 11:21 AM
Am cea mai slabă conexiune 4g prin abonament Orange 15$
la 10-02-2023 03:30 PM
Salutare!
Le faci o sesizare din secțiunea Contact, adică de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Între timp, poți să-i suni la 300, apoi formezi 1-1-1-0, chiar dacă robotul îți spune despre oferte de servicii fixe și ceri o resetare de cont pentru numărul respectiv, care poate să te ajute temporar. Mai poți în anumite momente să comuți pe 3g, dacă se blochează. Toată lumea așteaptă cu sufletul la gură un upgrade la 5g, mai întâi în zonele sugrumate prin preluarea clienților OROC, așa cum spunea și Vlăduț.
Baftă multă!
la 10-02-2023 11:52 AM
@Valentino1: Este vorba despre un abonament de date mobile sau este vorba despre abonamentul ”Smart15” de voce? Ai încercat diverse locații: în casă / afară, diferite zone din localitate? Menționezi și în ce localitate întâmpini problema semnalului deficitar? Te așteptăm cu detalii.
la 10-02-2023 01:38 PM
Salut @Valentino1,
Valoarea abonamentului nu are nici o legătura cu viteza de internet, locația unde folosești acel telefon e cea mai importanta. Daca in zona ta nu exista semnal puternic sau rețeaua este prea utilizata de alti abonați, poți avea si un abonament de 50 euro ca tot la fel de slaba va fi conexiunea ta.
Ne poți spune in ce locație/locații ai observat ca ai o conexiune slaba la internet si ce dispozitiv folosești?
10-02-2023 03:19 PM - editat 10-02-2023 03:26 PM
Din păcate, odată cu migrarea abonaților OROC (fostul Telekom fix=Romtelecom) pe ORO, calitatea rețelei s-a degradat considerabil, iar acest lucru se observă cel mai bine acolo unde înainte deja era congestie, iar acum gâfâie și mai rău rețeaua.
Această situație neplăcută se poate remedia doar printr-un upgrade de rețea, adică mărirea capacității prin adăugarea de benzi suplimentare care să poată gestiona traficul.
Singurele soluții ar fi sesizare la serviciul.clienti@orange.ro sau portare la un operator care oferă cea mai bună experiență de utilizare a rețelei în zonele de interes.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor