anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am cea mai slabă conexiune 4g prin abonament Orange 15$

Valentino1
Începător
 
5 Răspunsuri 5

Valentino1
Începător

Am cea mai slabă conexiune 4g prin abonament Orange 15$

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Le faci o sesizare din secțiunea Contact, adică de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Între timp, poți să-i suni la 300, apoi formezi 1-1-1-0, chiar dacă robotul îți spune despre oferte de servicii fixe și ceri o resetare de cont pentru numărul respectiv, care poate să te ajute temporar. Mai poți în anumite momente să comuți pe 3g, dacă se blochează. Toată lumea așteaptă cu sufletul la gură un upgrade la 5g, mai întâi în zonele sugrumate prin preluarea clienților OROC, așa cum spunea și Vlăduț.

Baftă multă!

FLo1
#StarMember

@Valentino1: Este vorba despre un abonament de date mobile sau este vorba despre abonamentul ”Smart15” de voce? Ai încercat diverse locații: în casă / afară, diferite zone din localitate? Menționezi și în ce localitate întâmpini problema semnalului deficitar? Te așteptăm cu detalii.

RafaHelper
#StarMember

Salut @Valentino1

Valoarea abonamentului nu are nici o legătura cu viteza de internet, locația unde folosești acel telefon e cea mai importanta. Daca in zona ta nu exista semnal puternic sau rețeaua este prea utilizata de alti abonați, poți avea si un abonament de 50 euro ca tot la fel de slaba va fi conexiunea ta.

Ne poți spune in ce locație/locații ai observat ca ai o conexiune slaba la internet si ce dispozitiv folosești?

vladut12am
Cunoscător certificat

Din păcate, odată cu migrarea abonaților OROC (fostul Telekom fix=Romtelecom) pe ORO, calitatea rețelei s-a degradat considerabil, iar acest lucru se observă cel mai bine acolo unde înainte deja era congestie, iar acum gâfâie și mai rău rețeaua.

Această situație neplăcută se poate remedia doar printr-un upgrade de rețea, adică mărirea capacității prin adăugarea de benzi suplimentare care să poată gestiona traficul.

Singurele soluții ar fi sesizare la serviciul.clienti@orange.ro sau portare la un operator care oferă cea mai bună experiență de utilizare a rețelei în zonele de interes.