Internetul in roaming se consumă și dacă sunt în România!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-11-2024 03:02 AM - editat ultima oară la 18-11-2024 09:53 AM de DanielaH
De când am reînnoit abonamentul resursele de internet in roming se consumă primele și dacă sunt în țară.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
12-11-2024 03:58 AM - editat 12-11-2024 04:27 AM
Salut,
1.Poate fi o eroare de afișare în cont.
Ai verificat resursele disponibile și prin apel la *100# (Cronos).
2. Dacă ai serviciul de roaming activat și ești în țară, dar în apropiere de graniță, este posibil ca dispozitivul tău mobil să se conecteze automat la rețeaua mobilă a țării vecine.
Verifica când folosești datele mobile la ce rețea ești conectat în acel moment.
Poți încerca :
- Să dezactivezi roamingul
- Să selectezi manual rețeaua Orange
Vezi ce se întâmplă și dacă nu este vorba de roaming involuntar contactează serviciul clienți pentru suport.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-11-2024 05:38 AM
Salutare!
Dacă ești în țară și mai departe de graniță, pe lângă faptul că poate fi o eroare, aceasta poate fi și costisitoare. Te sfătuiesc să lași o sesizare din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj (completezi câmpurile aferente și le scrii detaliat ce se întâmplă ), eventual le atașezi și poze cu ceea ce îți apare.
Baftă !
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-11-2024 06:32 AM
@Dam: Bun venit în Comunitatea Orange. Nu ”se consumă primele”. Ai doar o cantitate de internet vizibilă în abonament (și eventual o alta de bonificație), iar referitor la SEE ai o cantitate limită pe care o poți consuma în roaming și care nu se modifică. Dacă poți, revino cu un screen-shot după acea parte a ecranului cu resursele abonamentului de unde reiese că s-a consumat altfel. Te așteptăm să revii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-11-2024 06:52 AM
Mai sunt situații în care cantitatea de date disponibila în roaming apare înjumătățită in aplicația my Orange datorita reducerii prețului abonamentului.
Exemplu:la Smart 15 vei avea cantitate totala roaming 16,3 GB și disponibila 8,13 GB in cazul unei reduceri a abonamentului de 50%.
Daca ar fi consumat din roaming s-ar fi văzut la costuri (ai fi primit un SMS de avertizare)
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-11-2024 09:17 AM
Salut, @Dam. Bine ai venit în Comunitatea Orange!
Te așteptăm să ne oferi mai multe detalii și eventual un screenshot din contul tău (să acoperi datele personale, în cazul în care se văd).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-11-2024 09:57 AM
Salutare!
Consumul din roaming SEE este din aceeasi cantitate de net pe care o ai la nivel national. Daca ai un abonament cu cantitate fixa (50-60-100GB) si consumul tau lunar se apropie de aceste limite (50-60-100) consumul disponibil in roaming va scadea si el, dar vei incepe sa vezi ca acea scadere va fi vizibila abia cand cantitatea ramasa din netul national va ajunge sa fie egala cu cea disponibila in roaming SEE.
Totusi, cand ai reinnoit? Daca este recent (cateva zile) ai o pro-rata pana la emiterea facturii.