la 20-11-2024 10:03 AM
De câteva zile, semnalul 5G/4G dispare de mai multe ori pe zi, rămânând doar semnal H/H+. Menționez că până acum nu au fost probleme, decât foarte rar. Dacă am doar semnal H+ și scot SIM-ul, apoi îl introduc din nou, situația revine la normal. Dacă nu fac acest lucru, trebuie să aștept câteva minute bune. Am încercat să folosesc ambele sloturi SIM. Nu am încercat însă cu un alt telefon. Oare problema este de la telefon sau de la Orange?
20-11-2024 10:21 AM - editat 20-11-2024 10:23 AM
Buna,
Poți încerca și modul avion (intrare/ieșire) ar trebui sa aibe același efect.
Ai incercat și o resetare a setarilor de rețea?
Încearcă să testezi daca acest lucru se intampla și într-o zonă diferită.
la 20-11-2024 10:45 AM
Salutare!
Incearca si alt telefon (eventual acelasi model).
Totusi, dupa cate sper ca ai aflat, se fac schimbari de antene (se inchide 3G-ul) si s-ar putea sa fie ceva deficiente de receptie in perioada urmatoare (planul e scoaterea din uz a 3G pana la anul si 2G pana in 2030).
la 20-11-2024 03:57 PM
Salutare!
Și eu cred că pot fi ceva probleme cu telefonul . Indicat ar fi să îl oprești/ repornești, eventual un mod avion și dacă tot așa face, introdu sim-ul în alt telefon și vezi ce se întâmplă.
Dacă este tot așa și în alt dispozitiv, poate fi și din rețea sau din contul tău de client, pentru care poți cere o resetare ( de cont) la Serviciul clienți.
Dar prima variantă pe care o văd, este telefonul!
Să ne ții la curent ce ai făcut în continuare.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor