anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internet pe mobil foarte greu merge

vioricastrut
Începător
 
3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai dat un restart la telefon/router? Ai încercat și cu alt dispozitiv?

Dacă ai făcut-o deja și tot nu funcționează, te sfătuiesc să suni la Serviciul clienți, la număru unic 300, după ora 8.00 sau să intri pe Chat Djingo și să ceri o resetare de cont pentru numărul respectiv. Sigur, asta doar dacă e doar la tine problema și nu este vreun echipament defect prin zona ta sau congestie de rețea (rețea aglomerată, cu foarte mulți utilizatori).

Baftă multă și să ne spui dacă s-a schimbat ceva după ce ai încercat variantele respective!

FLo1
#StarMember

@vioricastrut: Bun venit în Comunitate. Ce tip de conexiune utilizezi pentru internet? Date mobile de pe telefon? Abonament sau prepay? Internet prin WiFi? În interiorul sau exteriorul locuinței? Te așteptăm cu detalii despre situația semnalată de tine. Până atunci, așa cum ți s-a sugerat, un restart poate îmbunătăți calitatea semnalului / viteza internet. Numai bine.

DanielaH
Moderator

@vioricastrut, s-a rezolvat situația?