la 03-05-2023 12:23 AM - editat ultima oară la 03-05-2023 11:49 AM de DanielaH
la 03-05-2023 06:15 AM
Salutare!
Ai dat un restart la telefon/router? Ai încercat și cu alt dispozitiv?
Dacă ai făcut-o deja și tot nu funcționează, te sfătuiesc să suni la Serviciul clienți, la număru unic 300, după ora 8.00 sau să intri pe Chat Djingo și să ceri o resetare de cont pentru numărul respectiv. Sigur, asta doar dacă e doar la tine problema și nu este vreun echipament defect prin zona ta sau congestie de rețea (rețea aglomerată, cu foarte mulți utilizatori).
Baftă multă și să ne spui dacă s-a schimbat ceva după ce ai încercat variantele respective!
la 03-05-2023 06:46 AM
@vioricastrut: Bun venit în Comunitate. Ce tip de conexiune utilizezi pentru internet? Date mobile de pe telefon? Abonament sau prepay? Internet prin WiFi? În interiorul sau exteriorul locuinței? Te așteptăm cu detalii despre situația semnalată de tine. Până atunci, așa cum ți s-a sugerat, un restart poate îmbunătăți calitatea semnalului / viteza internet. Numai bine.
la 09-05-2023 10:03 AM
@vioricastrut, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor