la 28-04-2023 11:45 PM
Folosesc o cartela reîncărcabila, care in ultima saptamana ramane fara conexiune la internet pe durata noptii . A mai patit cineva ? Daca da, cum a rezolvat problema?
la 29-04-2023 04:56 AM
Salutare!
E vorba despre faptul că noaptea, în multe zone din țară, o parte dintre antenele 4g/5g sunt oprite, pentru a se face economie de energie electrică. Sigur, nu oprește de tot antena, ci doar o parte dintre frecvențe. De exemplu, unde are LTE CA (800+1800) oprește banda 3 (1800 Mhz), care este mult mai importantă și are o lățime de 20 Mhz, lăsând doar pe cea de 800 Mhz, cu doar 10 Mhz, care este foarte slabă și nu prea face față. Există posibilitatea ca în unele zone să le oprească de tot între anumite ore și de aceea să nu mai ai semnal. Iar dacă ai telefoanele setate pe 4g only, nu mai prind nimic. Te sfătuiesc să le comuți pe automat, dar oricum, pe 2g/3g nu vrei avea cum să ai conexiune video fără întreruperi.
Cam asta cred eu că este problema. La mine, în oraș, dar și într-o locație rurală, cam după ora 8 am 4g+, iar până atunci este doar 4g simplu.
Baftă!
la 28-04-2023 11:54 PM
Dan, bun venit in Comunitate!!!
Probabil in zona ta sunt multi care folosesc netul de la Orange si se produce o congestie.
In ce zona e problema? Poti sa pui un printscreen cu viteza?
29-04-2023 12:39 AM - editat 29-04-2023 12:40 AM
Mulțumesc! De fapt , detin 3 cartele reîncărcabile pe care le folosesc la 3 camere video GSM . De aproximativ o săptămâna , dupa ora 22 și pana la ora 8 ziua următoare , din 3 camere , doua nu mai au conexiune la internet . In seara aceasta , dupa publicarea mesajului aici , la 10 minute au început sa funcționeze toate . Probabil , doar o coincidenta .
O seara buna !
la 08-05-2023 08:31 PM
Buna seara!
am constatat si eu acelasi lucru. Faptul ca ei opresc emisia pe anumite benzi de frecventa explica de ce camerele de supraveghere nu mai au cum sa se reconecteze decat dupa resetare sau repornire. Dar ma intreb de ce mai fac reclama ca adigura internet non-stop? Asta nu este deloc in regula!
la 29-04-2023 04:56 AM
Salutare!
E vorba despre faptul că noaptea, în multe zone din țară, o parte dintre antenele 4g/5g sunt oprite, pentru a se face economie de energie electrică. Sigur, nu oprește de tot antena, ci doar o parte dintre frecvențe. De exemplu, unde are LTE CA (800+1800) oprește banda 3 (1800 Mhz), care este mult mai importantă și are o lățime de 20 Mhz, lăsând doar pe cea de 800 Mhz, cu doar 10 Mhz, care este foarte slabă și nu prea face față. Există posibilitatea ca în unele zone să le oprească de tot între anumite ore și de aceea să nu mai ai semnal. Iar dacă ai telefoanele setate pe 4g only, nu mai prind nimic. Te sfătuiesc să le comuți pe automat, dar oricum, pe 2g/3g nu vrei avea cum să ai conexiune video fără întreruperi.
Cam asta cred eu că este problema. La mine, în oraș, dar și într-o locație rurală, cam după ora 8 am 4g+, iar până atunci este doar 4g simplu.
Baftă!
la 06-05-2023 09:58 PM
E clar că șefii de la Orange vor să ne mute pe abonament sau chiar sa părăsim rețeaua, problema cu internetul noaptea la cartelele prepay a devenit politică de marketing.
la 08-05-2023 08:58 PM
Buna seara. I-am sunat săptămâna trecuta ,mi-au spus ca au probleme cu rețeaua si ca se ocupa sa rezolve problema . Au resetat cartelele si in seara aceea nu s-au mai oprit . In serile următoare am avut aceeași problema . O sa încerc sa cumpăr cartele de net de la alt operator. Nu am alta soluție.
O seara buna!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor