la 08-05-2023 10:05 PM
Am doua cartele prepay cu optiune de 5 Euro, la care internetul mobil a functionat perfect, atat de bine incat am dezactivar wifi chiar si acasa. De doua saptamani, fara nici o interventie la setari, pe ambele cartele internetul mobil nu mai functioneaza dimineata, dar porneste si merge perfect daca resetez telefoanele. Asta se intampla zilnic si este foarte neplacut sa resetezi in fiecare dimineata telefonul. Am sunat la operator, mi-a zis ca sunt probleme, ca mi-a resetat contul si ar trebui sa mearga, dar se intampla acelasi lucru si acum.
la 09-05-2023 06:03 AM
Salutare!
Probabil pentru că în timpul nopții se opresc anumite frecvențe ale antenelor 4g/ 5g, iar telefoanele sunt în imposibilitate de a găsi semnal. Dacă le dai restart, se comută pe frecvențele care sunt active la momentul acela.
O altă cauză ar fi faptul că există și unele probleme la platforma prepay, despre care se tot vorbește în ultima vreme, pentru că a avut loc o upgradare a acesteia în aprilie și sunt de atunci probleme cu semnalul și cu trimiterea de sms-uri. Spun asta din aceea ce am observat că se vaită utilizatorii aici. Eu, pe abonamentele mobile nu văd decât că noaptea sunt oprite anumite frecvențe și vitezele sunt mai slabe. Aveam și un prepay, dar momentan nu-l mai folosesc!
Aceste probleme sunt cunoscute la Orange, dar te sfătuiesc să le scrii pe Chat Djingo sau din secțiunea Contact și să le explici aceste lucruri care ți se întâmplă.
În secțiunea Contact poți să le scrii aici:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 09-05-2023 06:03 AM
Salutare!
Probabil pentru că în timpul nopții se opresc anumite frecvențe ale antenelor 4g/ 5g, iar telefoanele sunt în imposibilitate de a găsi semnal. Dacă le dai restart, se comută pe frecvențele care sunt active la momentul acela.
O altă cauză ar fi faptul că există și unele probleme la platforma prepay, despre care se tot vorbește în ultima vreme, pentru că a avut loc o upgradare a acesteia în aprilie și sunt de atunci probleme cu semnalul și cu trimiterea de sms-uri. Spun asta din aceea ce am observat că se vaită utilizatorii aici. Eu, pe abonamentele mobile nu văd decât că noaptea sunt oprite anumite frecvențe și vitezele sunt mai slabe. Aveam și un prepay, dar momentan nu-l mai folosesc!
Aceste probleme sunt cunoscute la Orange, dar te sfătuiesc să le scrii pe Chat Djingo sau din secțiunea Contact și să le explici aceste lucruri care ți se întâmplă.
În secțiunea Contact poți să le scrii aici:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 11-05-2023 11:35 AM
Multumesc pentru implicare!
Probabil ca si “nenea Djingo” urmareste conversatiile de aici pentru ca de cand am postat nemultumirea nu a mai fost nevoie sa resetez dimineata nici o cartela!
la 09-05-2023 10:07 AM
Salut,
Esti din Bucuresti, cumva? Daca da, problema e cunoscuta, si, din pacate, in afara de trecerea pe WiFi si rabdare, nu cred ca ai ce sa faci.
la 02-02-2024 09:20 PM
Salutare! Nu stiu cat mai e de actualitate la tine, dar eu de cand am trecut la optiunea de 6Eur/5G, la fel patesc in fiecare dimineata. Trebuie sa trec pe wifi o perioada. Am si un abonament pe care nu am probleme. In Iasi.
la 04-06-2024 06:42 PM
Draga AlekuGS, am trecut pe YOXO toata familia si totul merge perfect!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor