anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

INTERNET MOBIL DE TOATA JENA (4G Orange Bistrita)

4G Orange Bistrita. Intrebare pentru cei de la Orange: Cand avem si noi viteza la internet??? De vreo 2 ani, daca nu as fi avut Wifi de la alt furnizor, as fi renuntat de mult la serviciile voastre! Nu se incarca nici macar o amarata de pagina! 

12 Răspunsuri 12

Anonim
Neaplicabil

Salut.

Ai incercat sa raportezi problema la serviciul relații cu clienții 300 sau o sesizare pe mail:

https://www.orange.ro/contact/

Viteza este slaba in zona in care locuiești sau peste tot?

Eu sunt sigura ca ei stiu foarte bine cum e semnalul in zona. Sunt sigura ca nu sunt singura care s-a plans! Aici e problema, ca nu fac nimic! 

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@ValentinaConon: Bun venit în Comunitatea Orange. Viteza poate fi influențată și de momentul zilei (la această oră fiind solicitată/congestionată rețeaua în zonă), dar mai ales de utilizarea într-o zonă unde semnalul la interior este blocat de mai multe obstacole (pereți interiori/exteriori) și care diminuează calitatea și viteza internetului. Ai încercat în altă zonă dacă viteza se modifică? Sau pe alte terminale (telefoane) se obține același rezultat? La interior, pentru viteză mai mare îți recomand să utilizezi un router WiFi, pe cât posibil pe fibră optică dacă există în zona de dominiciliu. 

Aceasta problema este de ani de zile. Am observat-o si in alte zone, dar aici unde locuiesc, e mereu asa. Indiferent de ora, sau camera, sau daca stau in fata blocului. Semnalul la telefon e cu aceeasi problema, stau la et. 4, la geam si am 2 sau 3 "liniute". 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Fă sesizare la ei, iar cu cât sunteți mai mulți cu atât mai bine, adică faceți o sesizare comună. Eu am făcut așa ceva cu ani în urmă și am reușit.

Sesizarea trebuie să conțină: numele și prenumele, numere de telefon, semnături și bineînțeles, să le spui/ spuneți că sunt probleme cu semnalul și nu se pot folosi serviciile. Fiind mai mulți, aveți mai multe șanse de reușită.

Sesizarea poate fi atașată ca și document din secțiunea Contact ( mai jos, unde scrie ,, Trimite-ne un mesaj "):

https://www.orange.ro/contact/

Sper să reusiți!

Eu nu am reușit din prima, dar după mai multe sesizări s-au apucat de treabă.

Baftă!

 

Se pot face sesizari, desi ei stiu foarte bine ce semnal au la mobil si la date. Dar de ce sa rezolve problema daca lumea tace si inghite. Exact ca orice in tara asta. Folosesc foarte rar datele de la Orange pentru ca am internet, respectiv wifi de la alt furnizor. Dar daca e o problema cu wifi-ul, incerc sa folosesc datele pentru care platesc. Doar incerc, pentru ca nu merg, sau merg foarte greu. Atat de greu incat inainte sa postez aici, mi-am rugat prietenul sa deschida un link de pe telefonul lui cu servicii de date de la alt furnizor sa pot cauta niste informatii. 

Razvan
#StarMember

Salutare! Fie este o congestie pe antena B20 frecventă sau o defecțiune punctuală la antenă. Instaleaza net monitor/cell mapper pentru a putea identifica mai ușor antena cu probleme. În ce zonă a orașului întâmpini această problemă? 

Rodnei-Dumbravei, sa nu spun peste tot in oras... Sa nu am de deschis un mail cu vreun atasament prin oras ca stau.. Mult.

Anonim
Neaplicabil

Bănuiesc că și ceilalți furnizori din zona nu sunt buni la acest capitol.

Trebuie făcute sesizări periodice de la mai multe persoane pentru ai presa un pic.

Trebuie testat și semnalul de la ceilalți furnizori din zona daca Orange nu rezolva sa ai o alternativa.

Prietenul meu are servicii de la alt furnizor. Stam in acceasi casa. Semnal si internet ok. In Ghinda (langa Bistrita), aceeasi problema. Am camera de supraveghere cu cartela sim de la alt furnizor si merge, pentru ca la Orange e mult prea slab semnalul sa pot folosi datele, mai ales 4G. Dar sa zicem ca e de inteles, e in "camp", nu merge Orange, dar macar in oras sa mearga. 

Anonim
Neaplicabil

Singura care poate decide ești tu având în vedere că in zona sunt furnizori care au un semnal mai bun.

Daca in urma sesizărilor Orange nu rezolva problema te poți muta la un alt furnizor.

E adevărat că Orange are oferte foarte bune insa cred că și calitatea serviciilor primează.

Daca in cazul tau Orange nu poate oferi serviciile la parametri promiși te poți muta la alt furnizor daca ai alternative.

Însă încearcă cu sesizări poate vor aduce echipamente suplimentare.

DanielaH
Moderator

@ValentinaCononai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?