la 04-02-2024 07:27 PM
la 04-02-2024 07:52 PM
Salutare,
Ce telefon ai?
la 04-02-2024 08:09 PM
Ambele teste sunt facute cu acelasi telefon? Scuze, dar nu am inteles exact ce reprezinta fiecare printscreen.
la 04-02-2024 08:11 PM
Eu am înțeles că sunt telefoane diferite. Poate mă înșel. 😁
la 04-02-2024 08:14 PM
Se prea poate, dar, daca vrea un raspuns care sa-l ajute, trebuie sa dea mai multe detalii.
la 04-02-2024 08:15 PM
Să sperăm că ne dă mai multe detalii.
la 04-02-2024 08:56 PM
Salutare!
Ai dat un restart la telefon? Cu ce telefon este făcut testul bun?
la 04-02-2024 09:32 PM
Atât timp cât abonamentele sunt diferite, device-urile și echipamentele utilizate în testare sunt diferite, condițiile de testare diferă, și ca urmare nici rezultatele nu pot fi similare.
Idee: încearcă utilizarea aceluiași abonament în cele două telefoane. Astfel vei putea observa dacă e o problemă la telefon sau pe contul de client.
la 05-02-2024 06:45 AM
Du-te la nume puncte de acces și la apn în loc de net pune spatiu și-apoi net
la 05-02-2024 07:47 AM
Sunt telefoane diferite - un este sigur samsung S23ultra(ne spune colegul) celalalt se pare a fi "aifon"
Acum daca vrei sa faci un test corect ! foloseste pe rand simul tau si al pretenului tau pe acelasi telefon schimbandu-le pe rand si incercand amandoua telefoane ...
Sunt doua posibilitati - ori este o problema pe o anumita celula ori este o problema cu telefonul tau ... dupa cum se observa samsung este pe 4g+ iar iphone se pare a fi doar in 4g , cu toate astea viteza este foarte mica - cred ca problema este pe ce(,) celula este pozitionat telefonul.
05-02-2024 08:43 AM - editat 05-02-2024 11:39 AM
Salut,
Deci avem un iPhone (peste X dupa cum se pare), pe 4G, si un S23, pe 4G+. Banuiesc ca si SIM-urile sunt diferite. Vorbim de doua abonamente? Un abonament si un prepay? Yoxo? Client Orange Romania vs Orange Romania Communications SA (in caz de abonament)?
Sunt destul de multe necunoscute in momentul asta.
Oricum, e posibil ca iPhone-ul tau sa nu se fi conectat la toate benzile si nu-ti face agregare. S23-ul, dupa acel 4G+ e clar ca face, de aici si vitezele mai mari. Iphone-urile din pacate nu au icoana pentru 4G+, asa ca nu stii cand activeaza carrier aggregation (decat eventual dupa vitezele ceva mai mari). Dar poti verifica din Field Test.
Pentru asta, urmeaza pasii de mai jos.
De asemenea, incearca SIM-ul din acel S23 in iPhone-ul tau. Vezi daca face vreo diferenta. In functie de rezultat, putem sa te indrumam intr-un sens sau altul.
Daca problema e pe cont, va trebui sa iei legatura cu cei de la relatii clienti. Daca e de telefon, in principiu, poti incerca si un Reset Network Settings din Settings > General > Transfer or Reset iPhone > Reset > Reset Network Settings.
Sper ca informatiile de mai sus ti-au fost de folos. Daca nu, te asteptam cu mai multe informatii.
la 07-02-2024 10:54 AM
@user_17406452, te-au ajutat răspunsurile primite aici?
la 07-02-2024 11:09 AM
Cred ca userul a fugit.
la 07-02-2024 11:21 AM
Nu are net 😁
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor