anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internet slab cu semnal maxim

user_17406452
Începător

Atașez două imagini una cu lista mea de teste și cealaltă de pe un Samsung S23 ultra în aceasi rețea și locație ,de ce eu mă de zece ori viteza mai mică? Să fie de la celula conectată? 

13 Răspunsuri 13

Anonim
Neaplicabil

Salutare,

Ce telefon ai?

delfinas
#StarMember

 Ambele teste sunt facute cu acelasi telefon? Scuze, dar nu am inteles exact ce reprezinta fiecare printscreen.

Anonim
Neaplicabil

Eu am înțeles că sunt telefoane diferite. Poate mă înșel. 😁

Se prea poate, dar, daca vrea un raspuns care sa-l ajute, trebuie sa dea mai multe detalii.

Anonim
Neaplicabil

Să sperăm că ne dă mai multe detalii.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Ai dat un restart la telefon? Cu ce telefon este făcut testul bun?

 

FLo1
#StarMember

Atât timp cât abonamentele sunt diferite, device-urile și echipamentele utilizate în testare sunt diferite, condițiile de testare diferă, și ca urmare nici rezultatele nu pot fi similare. 

Idee: încearcă utilizarea aceluiași abonament în cele două telefoane.  Astfel vei putea observa dacă e o problemă la telefon sau pe contul de client.

Anonim
Neaplicabil

Du-te la nume puncte de acces și la apn în loc de net pune spatiu și-apoi net

mihai_13
Maestru

Sunt telefoane diferite  - un este sigur samsung S23ultra(ne spune colegul) celalalt se pare a fi "aifon"

Acum daca vrei sa faci un test corect !  foloseste pe rand simul tau si al pretenului tau pe acelasi telefon  schimbandu-le pe rand si incercand amandoua telefoane  ... 

Sunt doua  posibilitati - ori este o problema pe o anumita celula  ori este o problema cu telefonul tau  ... dupa cum se observa samsung este pe 4g+  iar iphone se pare a fi doar in 4g  , cu toate astea viteza este foarte mica  - cred ca problema este pe ce(,) celula este pozitionat telefonul.

arsradu
#StarMember

Salut,

Deci avem un iPhone (peste X dupa cum se pare), pe 4G, si un S23, pe 4G+. Banuiesc ca si SIM-urile sunt diferite. Vorbim de doua abonamente? Un abonament si un prepay? Yoxo? Client Orange Romania vs Orange Romania Communications SA (in caz de abonament)?

Sunt destul de multe necunoscute in momentul asta.

Oricum, e posibil ca iPhone-ul tau sa nu se fi conectat la toate benzile si nu-ti face agregare. S23-ul, dupa acel 4G+ e clar ca face, de aici si vitezele mai mari. Iphone-urile din pacate nu au icoana pentru 4G+, asa ca nu stii cand activeaza carrier aggregation (decat eventual dupa vitezele ceva mai mari). Dar poti verifica din Field Test.

Pentru asta, urmeaza pasii de mai jos.

  1. Tasteaza *3001#12345#* urmat de tasta de apel.
  2. Mergi la Serving Cell Info. Fie din sectiunea RAT, fie din sectiunea LTE. S-ar putea sa dureze un pic pana iti apare, asa ca ai un pic de rabdare.
  3. Daca ai intrat din RAT, la Band Info, ar trebui sa vezi benzile de frectenta pe care e conectat telefonul (in cazul meu, telefonul are doar B20, iar vitezele sunt oribile). Daca e doar una, nu face agregare. Ca sa faca agregare, are nevoie de minim doua benzi.
    Daca ai intrat din LTE, la freq band ind ar trebui sa vezi banda/benzile pe care e conectat. Acelasi principiu si aici.

De asemenea, incearca SIM-ul din acel S23 in iPhone-ul tau. Vezi daca face vreo diferenta. In functie de rezultat, putem sa te indrumam intr-un sens sau altul.

Daca problema e pe cont, va trebui sa iei legatura cu cei de la relatii clienti. Daca e de telefon, in principiu, poti incerca si un Reset Network Settings din Settings > General > Transfer or Reset iPhone > Reset > Reset Network Settings.

Sper ca informatiile de mai sus ti-au fost de folos. Daca nu, te asteptam cu mai multe informatii.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@user_17406452, te-au ajutat răspunsurile primite aici?

Cred ca userul a fugit.

Anonim
Neaplicabil

Nu are net 😁