Ca sa-ti raspund punctual la intrebare: nimeni. Nimeni nu-si asuma responsabilitatea pentru calitatea internetului, sau a semnalului.
Din mai multe motive. Cateodata intr-adevar nu depinde de operator. Dar si cand depinde direct de operator, nu se vrea, si ca atare, nu se face nimic. Nu intereseaza pe nimeni ca tu n-ai net, ca merge pro*st, ca n-ai semnal, sau ca iti termina bateria faptul ca n-ai semnal. Nu intereseaza. Intotdeauna o sa incerce sa-ti spuna de ce NU se poate ceea ce vrei tu, in loc sa lucreze la o solutie si sa faca acel lucru posibil. Daca ai plati serviciile dupa calitatea lor, ai plati probabil o fractiune din ceea ce platesti. Dar pentru ca, atunci cand vina vorba de luat, se ia integral, dar cand vine vorba de oferit, se ofera "in limita stocului disponibil", si "nu garantam functionalitatea", se intampla ceea ce vezi. Daca eu as plati optiunea aia in functie de cate liniute de semnal am in 90% dintre cazuri, as plati probabil jumatate sau chiar un sfert. Dar evident ca nu asa merg lucrurile. Nu poti sa platesti pentru ceea ce primesti. Trebuie sa platesti integral, si apoi sa stai la mila operatorului sa ofere ce poate, cat poate, daca poate, si mai ales, daca vrea.
Intotdeauna o sa faca tot posibilulul:
1. sa nu poti sa iei legatura direct cu cineva care sa-ti poata rezolva efectiv problema. Intotdeauna trebuie sa treci prin intermediari, pentru ca nah, asta e politica companiei. Pe timpul si pe nervii tai, binenteles.
2. daca reusesti cumva sa iei legatura cu cei care se ocupa de problemele astea, o sa faca tot posibilul sa nu-ti rezolve problema, sa dea vina ba pe tine, ba pe vremea de afara, ba pe telefon, ba pe casa in care locuiesti. Pe orice numai pe reteaua lor nu. Vor face tot posibilul sa nu rezolve problemele de genul asta. Pentru ca de cele mai multe ori necesita o investitie, necesita efort in plus, si...pur si simplu nu se vrea a se face acel efort, sau acea investitie.