anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu merg datele?

Panda_2
Începător
Bună dragilor!
De vreo câteva zile încoace nu-mi mai merg datele...îmi arata ca am utilizați 9,45gb...
Acum nu știu dacă problema e de la noile setări pe care le-am primit sau de la faptul ca nu mai am GB pe cartelă...
Țin sa menționez ca am băgat cartelă într-un alt telefon și nici acolo nu îmi mergea internetul...
Din ce am văzut pe aici, nu s-ar mai da bonusul de 50gb, probabil nu mi mai merg datele din cauza ca am consumat ce aveam în oferta?
4 Răspunsuri 4

mihai_13
Maestru
ai interogat cost control ? ce iti scrie ? mai ai resurse de net ? (probabil folosesti sim prepay) da-ne niste detalii... - "Ai 100 GB suplimentari la reîncărcările cu credit sau cu o opțiune de minimum 5 € credit, efectuate din contul tău My Orange. Dacă alegi o opțiune de minimum 5 € credit la *100# sau prin orice altă metodă sau alegi să reîncarci direct cu o opțiune într-un magazin Orange, vei primi 50 GB bonus" Bonusul de 50GB este valabil nu a disparut...

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Să nu ai vreo aplicație care ți-a consumat tot inernetul ( au mai fost destule cazuri). Verifică rot timpul ce aplicații îți rulează în fundal și mai uită-te și la resursele consumate ( în My Orange sau la cronos). Succes!

Razvan
#StarMember
La *133# ce îți apare, mai ai resurse de date incluse?

DanielaH
Moderator
@Panda, te așteptăm să revii cu mai multe detalii ca să te putem ajuta cu răspunsuri.