anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu îmi merg datele mobile pe credit și merge sa sun pe credit

Dani19
Junior
Salut, deci cine ma poate lămuri, de ce nu îmi merg datele mobile pe credit și merge sa sun pe credit. Problema Internet 2021
24 Răspunsuri 24

Dani19
Junior
Am încercat totul tot nimic țin sa menționez sunt în Belgia

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
La ce operator de roaming esti conectat?
Client Orange

Dani19
Junior
Orange Internet

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Orange Internet e numele punctului de acces, nu operatorul. :) Eram curios ce operator din Belgia te-a preluat. Oricum, incearca sa urmezi pasii de aici: https://www.orange.ro/help/cum-fac-selectie-manuala-de-retea-pe-telefonul-samsung-2168 Da-i o cautare manuala si vezi ce operatori iti apar in lista. Pentru Belgia, presupun ca Orange BE va fi preferat. Ceea ce, in mod normal, ar trebui sa mearga perfect. Asa ca, incearca eventual sa-l selectezi din nou. Daca nu se modifica nimic pe partea de internet, incearca eventual si alti operatori de roaming. Nu stiu daca mai sunt pe piata, dar poti incerca de exemplu Base BE, Proximus BE... Eventual fa un screenshot la lista cu operatori. La unii dintre ei posibil sa nu te poti conecta pentru ca nu exista contract de interconectare intre Orange RO si operatorul respectiv. Conform site-ului Orange https://www.orange.ro/roaming/belgia#servicii-tari, toate serviciile ar trebui sa fie disponibile in Belgia. Din pacate, nu am reusit sa gasesc o lista cu operatorii de Roaming pentru Belgia, si daca e vreunul care nu suporta toate serviciile. Asa ca, din pacate, va trebui sa ii luam pe incercate. Exista de asemenea si posibilitatea ca operatorul la care esti conectat sa aiba niste probleme in momentul asta. Fie pentru toata lumea, fie doar pentru clientii care sunt in momentul ala in Roaming. De-aia ar fi indicat sa incerci mai multi operatori, in caz ca nu e o problema generala.
Client Orange

Dani19
Junior
Am încercat și cu operatorii și tot nu merge

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Ok, atunci incearca sa iei legatura cu departamentul de relatii cu clientii la nr: +40 374 300 300. Daca reusesti ceva, sa ne spui si noua cum ai facut. 🙂
Client Orange

DanielaH
Moderator
@Dani19, ai luat legătura cu colegii noștri? Care mai este situația?

Dani19
Junior
Am sunat cam 3 zile consecutiv si am primit același răspuns,ca nu sunt disponibili si robotul nu ma ajuta la nimic

DanielaH
Moderator
@Dani19, am expus și noi situația ta colegilor de la departamentul tehnic și au următoarele recomandări pentru tine: 1. să te asiguri că ai active datele mobile în roaming 2. să faci o reinițializare de APN din setări și apoi un restart 3. să cauți și să selectezi manual una din rețelele BELKO (Base), BELTB (Proximus) sau BELMO (Mobistar)

Dani19
Junior
Doar la Orange B ma lasă să mă conectez și nu funcționează,nu am pățit asa ceva niciodată, am de 4 ani cartela și am mai stat pe credit și nu am avut probleme,nu știu ce s-a întâmplat dintr-o dată