la 17-05-2024 07:47 AM - editat ultima oară la 17-05-2024 08:12 AM de DanielaH
De ce nu îmi funcționează internetul național și cum pot face sa îmi funcționeze?
la 17-05-2024 07:56 AM
@Dragosss: Să înțeleg că nu funcționează internetul pe un telefon cu abonament? Poți reveni cu detalii despre tipul abonamentului, zona unde întâmpini problema sesizată, de când ai sesizat această problemă, dacă a mai fost și înainte? Te așteptăm cu detalii.
la 17-05-2024 09:06 AM
Salutare!
În ce sens nu funcționează? Adică nu ai deloc net sau cum?
Ai dat un restart la telefon?
la 17-05-2024 09:08 AM
Salut,
Model de telefon? Date mobile pornite? Date disponibile pe abonament/prepay/optiune? Factura platita (pentru abonament)? Semnal exista? Daca accesezi google.com ce eroare primesti? Ai incercat sa treci telefonul pe 3G sa vezi daca e mai ok asa?
Sunt multe variabile. Fara ceva mai multe informatii, nu putem decat sa ne dam cu presupusul.
la 20-05-2024 10:35 AM
@Dragosss, s-a rezolvat situația? Dacă nu, te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor